اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی استان اصفهان عنوان کرد

افتتاح سامانه گویای مبارزه با اعتیاد در هفته بهزیستی

کارشناس مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی استان اصفهان گفت: سامانه گویای مبارزه با اعتیاد هنوز افتتاح رسمی نشده است و در هفته بهزیستی این سامانه با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.

افتتاح سامانه گویای مبارزه با اعتیاد در هفته بهزیستی

علی‌اکبر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد سامانه گویای مبارزه با اعتیاد اظهار کرد: این سامانه از تیرماه سال گذشته به صورت آزمایشی کلید خورد، اما افتتاح رسمی نشد که در هفته بهزیستی جاری افتتاح رسمی می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه در 9 خط به مخاطب اطلاعات می‌دهد، افزود: متقاضیان با تماس با شماره تلفن 9730277 وارد سامانه می‌شوند و آخرین مطالب به روز را از طریق این سامانه تلفنی دریافت می‌کنند.

کارشناس مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: این سامانه دارای مواردی همچون بیماری اعتیاد، انواع مواد مخدر، پیشگیری اعتیاد در خانواده و جامعه، انواع درمان اعتیاد، کمک به فرد معتاد برای راه وارد شده به درمان، مرکز اجتماع درمان‌مدار است.

وی ادامه داد: همچنین در این تلفن گویا شماره تماس موسسه محمد، 3802488، 09138064007، همچنین سایت www.mihp.ir را به متقاضیان درخواست کمک معرفی می‌کند.

ابراهیمی گفت: در یک سال گذشته چهار هزار نفر با این سامانه تماس و 600 نفر هم پیغام گذاشتند.

وی با بیان اینکه زنان بیشترین درخواست کمک را از این سامانه داشته‌اند، افزود: بیشترین تقاضای این افراد درخواست مراکز درمانی و اینکه فرد معتاد چگونه وارد راه درمان شود، گزارش شده است.

کارشناس مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی استان اصفهان گفت: این سامانه راه شناسایی و تشخیص مردم را بالا می‌برد.

ابراهیمی ادامه داد: این در حالی است که 55 درصد مردم پس از پنج سال متوجه می‌شوند که فرزندشان معتاد است و این سامانه این تشخیص را کوتاه و سرعت دسترسی به اطلاعات و خدمات درمانی را افزایش می‌دهد.

وی تاکید کرد: این سامانه هنوز افتتاح رسمی نشده است و در هفته بهزیستی این سامانه با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/63012/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول