اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی منوجان:

1130 نفر در منوجان خدمات بهزیستی دریافت می‌کنند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان گفت: یک‌هزار و 130 نفر زیر پوشش اداره بهزیستی منوجان قرار دارند و خدمات دریافت می‌کنند.

1130 نفر در منوجان خدمات بهزیستی دریافت می‌کنند

فاطمه تهرودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان با ارائه گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی این شهرستان اظهار داشت: یک‌هزار و 139 نفر زیر پوشش اداره بهزیستی منوجان قرار دارند.

وی با بیان اینکه خدمات اداره بهزیستی شهرستان منوجان در چهار حوزه امور اجتماعی، توانبخشی، واحد پیشگیری و مشارکت‌ها انجام می‌پذیرد، افزود: از این تعداد 935 نفر در حوزه توانبخشی، 55 خانوار در حوزه اجتماعی و 149 نفر زیر پوشش حوزه پیشگیری و مشارکت‌ها قرار دارند.

تهرودی با اشاره به اینکه به 285 نفر از افراد معلول و بیماران روانی زیر پوشش کمک هزینه نگهداری پرداخت شده است، تصریح کرد: همچنین به 55 خانوار و 204 مددجوی زیر پوشش مستمری ماهانه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه حدود 850 کودک در مهدهای کودک شهری و روستایی تابعه آموزش دیدند، ابراز داشت: همچنین طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک روستایی و شهری با اعتبار بیش از 569 میلیون ریال اجرا شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان از پرداخت حق بیمه خویش‌فرمای معلولان به میزان 27 میلیون و 689 هزار ریال طی سال گذشته خبر داد و گفت: یارانه آموزشی نیز به کودکان نیازمند مهدکودک‌ها به میزان 56 میلیون ریال اعطا شده است.

تهرودی عنوان کرد: حق پرستاری به معلولان ضایعه نخاعی به میزان 30 میلیون و 400 هزار ریال و کمک هزینه درمان به معلولان و مددجویان به میزان 49 میلیون ریال و 298 هزار ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/80006/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول