اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر ‌امام جمعه لنده از خدمات اداره بهزیستی به مددجویان‌

امام جمعه شهرستان لنده گفت: سازمان بهزیستی در راستای حمایت های مادی و معنوی از معلولان عملکرد خوبی داشته و قابل تقدیر است.

تقدیر ‌امام جمعه لنده از خدمات اداره بهزیستی به مددجویان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت ‏الاسلام مهدی کیانی‌اصل در جلسه شورای اداری شهرستان لنده فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و عبودیت به درگاه حضرت باری تعالی بوده و باید با توشه تقوا به استقبال این ماه مبارک رفت.

وی افزود: حقیقتاً کار سازمان بهزیستی در کنار سایر سازمانها و نهادهای حمایتی که در حال ارائه خدمات متنوع  و خدمت صادقانه هستند قابل تقدیر است.

امام جمعه لنده تصریح کرد : سازمان بهزیستی در راستای حمایت‌های مادی و معنوی از مددجویان تحت پوشش عملکرد خوبی داشته، که روز به روز شاهد حمایت‌های این سازمان از معلولان، معتادان، زنان بی سرپرست ، کودکان بی سرپرست و نابهنجاری‌های اجتماعی هستیم که گام‌هایی اساسی و خوبی برداشته است.

کیانی اصل پیرامون اجر و پاداش اخروی برای کمک به معلولان ابراز داشت: مسئولان تنها زمانی می‌توانند درد معلولان و نیازمندان را درست احساس کنند که خود را جای شخص مذکور فرض کرده و دنیا را با دید وی مشاهده کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده به ارتقاع مجتمع بهزیستی شهید زکی نژاد به اداره بهزیستی اشاره کرد و گفت: امروز برای همیشه در تاریخ این شهرستان ماندگار خواهد شد چرا که به واسطه پیگیری‌های مدیرکل محترم سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار و مسئولان مربوطه بعد از ارتقاع بخش لنده به شهرستان این تحول در سازمان بهزیستی نیز به وجود آمد و مجتمع بهزیستی لنده به اداره مستقل ارتقاء یافت و این حرکت نشانگر سیر تعالی و پیشرفت شهرستان به سوی توسعه و عمران و آبادانی است.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری‌های فرماندار محترم شاهد استقلال تمامی ادارات در سطح شهرستان باشیم و همه باید فرماندار را در رسیدن به این خواست بزرگ مردمی کمک کنیم تا گام های اساسی در راستای خدمت صادقانه به مردمان این دیار ولایت مدار را شاهد باشیم.

امام جمعه لنده در پایان گفت: امیدواریم برای نیروی انسانی این اداره از جوانان برومند این شهرستان به نحو احسن استفاده شود.

فرماندار لنده هم در این جلسه استقلال اداره بهزیستی شهرستان لنده را  یکی از مهمترین دغدغه‌های اصلی مسئولان و مدیرکل سازمان بهزیستی خواند و گفت: این حرکت از ارزنده ترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سید یدالله فاطمیان  خدمت صادقانه به مردم را بنا بر کلام حضرت علی (ع) جزو ارزشمندترین و شایسته‌ترین امور برشمرد و اظهار داشت: امروز ضرورت دارد تا آحاد ملت با الگو قرار دادن کلام گهربار ائمه ‌اطهار (ع) هرچه بیشتر در راستای توانمندسازی نیازمندان گام برداشته و تلاش کنند.

وی افزود: التزام به سند راهبردی وزارت رفاه و برنامه پنجم توسعه جزو وظایف و سرلوحه کار سرپرست جدید بهزیستی شهرستان لنده بوده و امیدواریم به قشر معلول توجه داشته باشند.

فرماندار شهرستان لنده پیرامون گسترش خدمت‌رسانی بهزیستی به معلولان و مددجویان این سازمان تصریح کرد: سازمان بهزیستی باید سعی ‌کند با تلاش و همت و همچنین یاری کارکنان خویش، حمایت از معلولان را بر امر توانمندسازی جامعه هدف توصیف کند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به اجرا و بهره‌گیری از خدمات نوین در بهزیستی عنوان کرد: مسئولان بهزیستی باید گسترش خدمات نوین در بهزیستی و دوباره زیستن و تلاش برای گسترش خدمت به معلولان در زمینه تعاون و اشتغال در سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد را پیگیری ‌کنند.

فاطمیان ادامه داد: رشد و گسترش خدمت به معلولان  و سایر حوزه‌های زیرپوشش سازمان بهزیستی باید بر مبنای نگاه راهبردی کشور از دیگر برنامه‌های سازمان بهزیستی باشد.

فرماندار لنده به حجم وسیع معلولان در شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم وسیع معلولان در سطح شهرستان لنده اقدام سازند و اساسی مدیرکل سازمان بهزیستی در امر مستقل کردن مجتمع بهزیستی شهید زکی‌نژاد لنده به اداره بهزیستی اقدامی پسندیده و نیک اندیش بوده  که حقیقتا موجب خوشحالی مردم و مسئولان در سطح شهرستان شده است.

انتهای پیام/82013/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول