اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بشرویه:

بیشتر واحدهای مسکن مهر بشرویه به سهامداران واگذار شد

معاون فرماندار بشرویه گفت: بیشتر واحدهای مسکن مهر بشرویه تکمیل و تحویل سهامداران شده است.

بیشتر واحدهای مسکن مهر بشرویه به سهامداران واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا زمان‌زاده عصر امروز در نشست بررسی عملکرد تعاونی‌های مسکن مهر بشرویه اظهار کرد: دولت نهم و دهم به منظور خدمتگزاری به مردم با اجرای طرح مسکن مهر و ارائه تسهیلات برای ساخت آن کمک شایانی برای رفع مشکل مسکن و خانه‌دار کردن مردم کرده است.

وی ادامه داد: تعاونی‌های مسکن مهر بشرویه نیز از بدو تاسیس خدمات ارزنده‌ای برای ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت ارائه کرده که بیشتر این واحدها تکمیل شده و تحویل سهامداران شده است.

معاون فرماندار بشرویه افزود: تمامی خدمات زیربنایی، روبنایی و فضاهای تجاری مسکن مهر بشرویه تامین شده و خدمات مطلوبی برای ساکنان سایت مسکن مهر فراهم شده است.

9 تعاونی مسکن مهر در بشرویه فعال است

مدیر عامل تعاونی مسکن فرهنگیان بشرویه نیز در ادامه این نشست با اشاره به عملکرد تعاونی‌های مسکن مهر تصریح کرد: بعد از حمایت دولت در بخش مسکن، هفت تعاونی مسکن مهر در سال 89 در بشرویه تشکیل شد و با تمام فراز و نشیب‌ها و امکانات محدود و محرومیت‌ها واجدین شرایط مسکن مهر در شهرستان شناسایی و در پروسه زمانی محدود واحدهای مسکونی ساخته شده و به متقاضیان واگذار شد.

محمدرضا غلامی‌پور عنوان کرد: در حال حاضر 9 تعاونی مسکن مهر در بشرویه وجود دارد که شامل تعاونی مسکن فرهنگیان با 230 واحد، مهر یک با 128 واحد، مهر دو با 106 واحد، مهر سه با 86 واحد، اصناف با 60 واحد، دادگستری هشت واحد، ماه‌سازان با 50 واحد، سپیدار با 32 واحد، تعاونی مسکن معلولان بهزیستی با 42 واحد بوده و یک تعاونی مسکن 123 واحدی به نام تعاونی مسکن آشیانه در بخش ارسک وجود دارد.

742 واحد مسکن مهر در بشرویه وجود دارد

وی یادآور شد: در مجموع 742 واحد مسکن مهر در بشرویه وجود دارد که بیشتر تعاونی‌های مسکن مهر واگذاری واحدها را از سال 90 آغاز کرده و بخشی از این واحدها نیز در سال 91 به پایان رسیده و تحویل سهامداران شده است.

مدیر عامل تعاونی مسکن فرهنگیان بشرویه افزود: سایت مسکن مهر از نظر موقعیت جغرافیایی در جنوب غربی بشرویه و در مساحت 22 هکتاری واقع شده و مساحت زیربنای واحدها از 90 متر تا 200 متر زیربنا متفاوت است.

غلامی‌پور اذعان داشت: واحدهای مسکن مهر بشرویه در دو طبقه ساخته شده و نماهای بیرونی ساختمان نیز به دو سبک آجرسفال سنتی و سنگ ساخته شده است.

وی خاطر نشان کرد: میانگین آورده اعضا از 11 میلیون تومان تا 26 میلیون تومان بر اساس زیربنای ساختمان متفاوت است و با توجه به هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت‌ها و نوسان قیمت مصالح در کشور، مدیران تعاونی در مراحل ساخت این واحدها عموم خرید مصالح و مواد اولیه ساخت‌و‌ساز را که دستخوش تغییر قیمت‌ها بوده پیش‌بینی و بدون واسطه از کارخانه خریداری کردند.

بشرویه اداره ثبت و اسناد ندارد

مدیر عامل تعاونی مسکن فرهنگیان بشرویه از عمده‌ترین مشکل تعاونی‌ها به عدم وجود نیروهای متخصص و ماهر در بخش ساختمان اشاره کرد و گفت: نبود اداره ثبت و اسناد در شهرستان مشکلاتی را برای صدور اسناد ایجاد کرده است. 

غلامی‌پور در پایان خواستار افزایش مدت زمان بازپرداخت اقساط واحدهای مسکن مهر از 15 سال به 20 سال شد.

انتهای پیام/69006/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول