اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

مهدی‌نژاد: 158 نفر برای شورای شهر بشرویه ثبت‌نام کردند

فرماندار بشرویه گفت: با پایان ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا 158 نفر در بشرویه نام‌نویسی کرده‌اند.

مهدی‌نژاد: 158 نفر برای شورای شهر بشرویه ثبت‌نام کردند

محمد‌علی مهدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان بشرویه تا آخرین روز ثبت‌نامی کاندیداها، اظهار داشت: با پایان ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا 158 نفر در بشرویه نام‌نویسی کرده‌اند.

وی ادامه: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای بشرویه با جمعیت نزدیک به 25 هزار نفر در دو بخش مرکزی و ارسک با 20 روستا برگزار می‌شود.

پیش‌بینی 76 صندوق در 41 شعبه در شهرستان بشرویه

فرماندار بشرویه افزود: اعضای شورای اسلامی در مناطق شهری پنج نفر عضو ثابت و سه نفر عضو علی‌البدل و در مناطق روستایی سه نفر عضو اصلی و دو نفر علی‌البدل خواهد بود.

مهدی‌نژاد با اشاره به میزان بالای مشارکت مردم شهرستان در انتخابات قبلی تصریح کرد: 76 صندوق در 41 شعبه برای اخذ آرای مردم در روز انتخابات در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: تعداد داوطلبان در روز پایانی ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش مرکزی 50 نفر و در بخش ارسک 77 نفر بوده است.

نام‌نویسی 127 نفر در بخش مرکزی و ارسک

فرماندار بشرویه با بیان اینکه 127 داوطلب در بخش مرکزی و ارسک نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: بخش مرکزی هشت روستا و بخش ارسک 12 روستا دارد.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه مسئولان باید جو خوبی را به منظور حضور حداکثری در انتخابات فراهم کنند، اذعان داشت: مردم با اشتیاق در چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/69013/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول