اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

کمپ‌های ترک اعتیاد سبب بازگشت نیروهای جوان مبتلا به اعتیاد به جامعه می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد سبب بازگشت نیروهای جوان مبتلا به اعتیاد به جامعه می‌شود و در سال‌های اخیر اثرگذاری آنها در جامعه به‌طور عینی مشاهده شده است.

کمپ‌های ترک اعتیاد سبب بازگشت نیروهای جوان مبتلا به اعتیاد به جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم مهتدی ظهر امروز در جمع مسئولان دشتستان اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های اجتماعی از مسائل مهمی است که در شهرستان دشتستان به آن توجه شده و با همت همه‌جانبه مسئولان اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی در شهرستان دشتستان وجود دارد و با بهره‌گیری از تمامی این پتانسیل‌ها می‌توانیم دشتستان را به شهرستان شاخص در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تبدیل کنیم.

مهتدی بیان داشت: کمپ‌های ترک اعتیاد کارهای بسیار بزرگی برای سلامت جامعه و بازگشت نیروهای جوان و پرتوانی که چند صباحی گرفتار بیماری خطرناک اعتیاد شده‌اند، انجام می‌دهند و در سال‌های اخیر اثرگذاری این کمپ‌ها به‌طور عملی در جامعه ثابت شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان کمپ‌های ترک اعتیاد باید با همت بیشتری برای سلامت جامعه تلاش کنند، اضافه کرد: مسئولان کمپ‌های ترک اعتیاد وظیفه مهمی در ارتقای سلامت جامعه بر عهده دارند و باید زحمت‌کشان این مراکز با تلاش بیش از پیش در این راه خیر و ادامه دادن این روند نتیجه نهایی را حاصل کنند.

مشاور کمپ ترک اعتیاد میلاد برازجان نیز اظهار داشت: دشتستان با توجه به گستردگی جغرافیایی آن، به‌عنوان دروازه ورودی استان محسوب می‌شود و پذیرای مهاجران زیادی است، به همین علت بیش از دیگر نقاط در معرض ورود انواع مواد مخدر و خطرآفرین برای جوانان این منطقه قرار دارد.

عبدالمطلب پناهی تصریح کرد: این مرکز در یک سال گذشته 500 مورد بیمار پذیرش کرده که اغلب آنها پس از بهبودی کامل به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

وی یادآور شد: از آنجایی که فرد معتاد بیش از اینکه از نظر جسمی بیمار باشد یک بیمار روحی و روانی است؛ باید در کمپین‌های ترک اعتیاد بیشتر به امر مشاوره و استفاده از مشاوران مجرب پرداخت.

پناهی اضافه کرد: اگر کمپی مجهز مهیا و از حمایت بیشتر مسئولان برخوردار شود کمک شایانی برای ترک اعتیاد افراد و پاکسازی محیط آلوده جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول