اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

رقابت 144 نفر برای کسب 49 کرسی شورای شهرهای دشتستان

فرماندار دشتستان از رقابت 144 نفر برای کسب 49 کرسی شوراهای اسلامی شهرهای دشتستان خبر داد.

رقابت 144 نفر برای کسب 49 کرسی شورای شهرهای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی در نشست مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات دشتستان اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و بدون تردید مشارکت در انتخابات نماد حماسه سیاسی است.

وی افزود: مردم دشتستان همواره در انتخابات حضوری باشکوه داشته‌اند و انتظار داریم در این انتخابات نیز حضوری حماسی داشته باشند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: ساز و کارهای لازم برای برگزاری مطلوب و مناسب انتخابات فراهم شده و به فضل خدا شاهد خلق حماسه سیاسی باشیم.

خرمی تصریح کرد: در تمام شهرها و روستاهایی که انتخابات برگزار می‌شود، پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و به ویژه در تامین سلامت و تامین امنیت انتخابات همه اقدامات لازم صورت گرفته است.

فرماندار دشتستان از رقابت 144 نفر برای انتخاب 49 نفر در شهرهای دشتستان خبر داد و افزود: در 9 شهر دشتستان انتخابات برگزار می‌شود که در هشت شهر مردم برای انتخاب پنج عضو اصلی رأی می‌دهند و در شهر برازجان نیز 9 نفر عضو شورای شهر خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز عنوان کرد: حضور حداکثری و انتخاب اصلح مهم‌ترین مسئله یک انتخابات موفق است.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا افزود: به طور حتم مردم ایران بار دیگر با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های رأی ثابت خواهند کرد که به آرمان‌های امام (ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری پایبند هستند و حضور چشمگیری در انتخابات خواهند داشت.

وی متذکر شد: مردم ایران بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های‌ رأی، پایبندی و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده و توطئه دشمنان کشورمان را بار دیگر شکست خواهند‌ داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اذعان داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شکست استکبار را به دنبال دارد.

انتهای پیام/2452/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول