اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

دشتستان 172 اثر گردشگری ملی و بین‌المللی دارد

فرماندار دشتستان گفت: دشتستان 172 اثر گردشگری ملی و بین‌المللی دارد.

دشتستان 172 اثر گردشگری ملی و بین‌المللی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره میراث فرهنگی دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و حتی کشور است و برای رشد و توسعه این استان اهتمام جدی داریم.

وی افزود: از نظر تاریخی و فرهنگی نیز جایگاه دشتستان جایگاهی ویژه است و در واقع میراث با ارزش فرهنگی و باستانی دشتستان با توجه به قدمت تاریخی و کهن آن نیاز به توجه و توسعه ویژه دارد.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه دشتستان 172 اثر گردشگری ملی و بین‌المللی دارد خاطر نشان کرد: شهرستان دشتستان به لحاظ دارا بودن 172 اثر تاریخی و گردشکری در سطح ملی و بین‌المللی و وجود جاذبه‌های بکر طبیعی و گردشکری نیاز به توجه بیشتر از سوی مسئولان میراث فرهنگی و گردشکری استان دارد.

خرمی ابراز داشت: گردشگری در دنیای امروز دارای جایگاه خاصی است و باید بیش از پیش مورد توجه و عنایت قرار گیرد و باید از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان به نحو مطلوب بهره ببریم.

فرماندار دشتستان گفت: آثار باستانی دوره‌های هخامنشیان و ساسانیان همچون کوشک اردشیر، گوردختر، بردک سیاه و کاخ هخامنش و دیگر جاذبه‌ها و چشم‌اندازهای بسیار زیبای طبیعی و نخلستان‌های سرسبز در این شهرستان در طول سال به‌ویژه ایام نوروز باعث جذب و حضور گردشکران خارجی و داخلی در این منطقه شده است.

خرمی یادآور شد: باید نگاه ویژه‌ای به مناطق تاریخی و گردشگری در سطح شهرستان داشته باشیم و انتظار داریم بیش از گذشته در زمینه توسعه اماکن گردشگری و تاریخی همت داشته باشیم.

در این آیین، حسین حسین‌پور به عنوان رئیس جدید میراث فرهنگی و گردشکری شهرستان دشتستان معرفی و از خدمات مهدی بسارده رئیس پیشین این اداره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2452/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول