اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

برگزاری انتخابات در 104 شهر و روستای دشتستان

فرماندار دشتستان از برگزاری انتخابات در 104 شهر و روستای دشتستان خبر داد.

برگزاری انتخابات در 104 شهر و روستای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان برگزاری انتخابات اظهار داشت: کمتر از 48 ساعت دیگر انتخابات بزرگ 24 خرداد برگزار می‌شود و به فضل خدا بار دیگر با حضور حماسی مردم شاهد موفقیت بزرگ نظام اسلامی خواهیم بود.

وی افزود: مردم با حضور آگاهانه، شجاعانه و مقتدرانه در انتخابات 24 خرداد حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و به همه یاوه‌گویی‌های دشمنان علیه نظام اسلامی پاسخ کوبنده و دندان‌شکن خواهند داد.

خرمی اضافه کرد: سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخاب فرد اصلح و شایسته را به عنوان راهنمای خود در این انتخابات سرلوحه قرار می‌دهیم.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد نظم و انضباط در شعب اخذ رأی گفت: در زمان برگزاری انتخابات با هرگونه بی‌نظمی در شعب به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه مجریان انتخابات امانتدار مردم هستند، ابراز داشت: برگزارکنندگان انتخابات نماینده دولت هستند و باید مسائل اخلاقی و اسلامی را رعایت کنند.

خرمی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات، ابراز داشت: 207 شعبه اخذ رأی در شهرستان دشتستان در نظر گرفته شده که از این تعداد 13 شعبه سیار است.

فرماندار دشتستان در پایان از برگزاری انتخابات در 104 شهر و روستای دشتستان خبر داد و افزود: در 104 نقطه انتخابات شوراها برگزار می‌شود که از این تعداد 95 شورای روستایی و 9 شورا نیز شهری است.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول