اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستادهای مردمی جلیلی در شهرستان دشتستان خبر داد

راه‌اندازی 13 ستاد مردمی سعید جلیلی در دشتستان

سخنگوی ستادهای مردمی سعید جلیلی در شهرستان دشتستان از راه‌اندازی 13 ستاد مردمی این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دشتستان خبر داد.

راه‌اندازی 13 ستاد مردمی سعید جلیلی در دشتستان

علی‌محمد جودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شرکت در انتخابات نماد حماسه سیاسی است و امیدوار هستیم شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ در 24 خرداد باشیم.

سخنگوی ستادهای مردمی جلیلی در شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایستادگی و مقاومت مردم در دوره‌ها و صحنه‌های مختلف بوده است.

جودی اضافه کرد: در انتخابات جمعه نیز شاهد آفرینش حماسه‌ای دیگر توسط این مردم خواهیم بود و انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز مانند سایر دستاوردهای آنها الگویی برای ملت‌های جهان خواهد شد.

وی با اشاره به تخریب‌های جاری شده علیه سعید جلیلی از داخل و خارج افزود: برخی‌ هیچگونه نقطه تاریکی در سوابق جلیلی پیدا نکردند و به ناچار از تخریب‌های وارداتی نظیر مرتبط کردن ایشان به جریان انحرافی استفاده می‌کنند.

سخنگوی ستاد جلیلی در دشتستان تأکید کرد: تنها کاندیدایی که هم در سوابق و هم در اظهارات، به‌طور شفاف و صریح برائت خود از این جریان و همه کسانی که با رهبری زاویه دارند را اعلام کرده است، سعید جلیلی است.

جودی ابراز داشت: برخی نیز جلیلی را کاندیدای احتمالی احمدی‌نژاد مطرح می‌کنند و دلیل خود برای این ادعا را انتصاب جلیلی به دبیری شورایعالی امنیت ملی توسط رئیس‌جمهوری می‌دانند.

مسئول روابط عمومی ستادهای جلیلی در دشتستان گفت: شور و نشاط انتخاباتی در میان حامیان جلیلی در نقاط مختلف دشتستان ایجاد شده و شاهد حضور گسترده آنها در فعالیت‌های تبلیغاتی هستیم.

وی با بیان اینکه مردم دشتستان به‌طور خودجوش و کاملاً مردمی ستادهایی را در حمایت از سعید جلیلی راه‌اندازی کرده‌اند، گفت: تاکنون بیش از 13 ستاد مردمی در شهرها، بخش‌ها و برخی از روستاهای دشتستان راه‌اندازی شده که همه امکانات آن به‌صورت امانتی و اهدایی توسط شهروندان در اختیار ستادها قرار گرفته است.

سخنگوی ستاد جلیلی شهرستان دشتستان افزود: جلیلی با دارا بودن شخصیتی مردمی، همواره همنشین مردم محروم و مستضعف بوده و اکنون نیز حامیان زیادی از اقشار مختلف دارد.

وی متذکر شد: دشمنان خارجی از اینکه جلیلی رئیس‌جمهور ایران شود، بسیار هراس دارند و تخریب‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای را شروع کرده‌اند که متأسفانه برخی از داخل کشور نیز با آنها همراهی می‌کنند.

جودی ابراز امیدواری کرد که مردم شریف دشتستان با انتخاب هوشیارانه خود، موجب تداوم راه شهدا، گفتمان امام(ره) و حفظ دستاوردهایی شوند که از طریق مقاومت بر ارزش‌ها به‌دست آمده است.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول