اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان خبر داد

حضور یک‌هزار دانش‌آموز دشتستانی در اردوهای جهادی

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان از حضور یک‌هزار دانش‌آموز دشتستانی در اردوهای جهادی خبر داد.

حضور یک‌هزار دانش‌آموز دشتستانی در اردوهای جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عالی ظهر امروز در نشست هماهنگی اردوهای جهادی در دشتستان اظهار داشت: اردوهای جهادی اهمیت زیادی در افزایش معنویت دانش‌آموزان داشته و باید تقویت شوند.

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان گفت: ایجاد روحیه اخلاص و ایثار و استفاده از توان نیروهای جوان در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم از دستاوردهای بزرگ این طرح است.

عالی تصریح کرد: دانش‌آموزان در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مردم مناطق محروم در زمینه‌های آموزشی و بهداشتی و درمانی تلاش خواهند کرد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش و سپاه در اجرای طرح‌های تابستانه و غنی‌تر کردن اوقات فراغت همکاری خوبی دارند و در چند سال اخیر بیشترین تعامل را در دشتستان شاهد بوده‌ایم.

عالی افزود: در شرایطی که دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال انحراف نسل جوان هستند، اجرای برنامه‌های فرهنگی در فصل تابستان و پرمحتوا کردن این برنامه‌ها امر مهمی است که امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: امسال در اجرای طرح هجرت 3 برنامه‌های خوبی برای دانش‌آموزان بسیجی داریم و از اساتید خوبی در کارگاه‌ها استفاده می‌‌‌‌‌‌‌کنیم.

عالی از حضور 1000 دانش‌آموز دشتستانی در اردوهای جهادی خبر داد و ابراز داشت: یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان دشتستانی دوره متوسطه در اردوهای جهادی و طرح هجرت در شهرستان دشتستان شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: این طرح‌ها و اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف سازندگی، فرهنگی و علمی با هدف بالا بردن توانایی‌ها و استعدادهای جوانان بسیجی است.

انتهای پیام/2452/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول