اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

حمایت 40 حامی از ایتام دشتستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان از حمایت 40 حامی از ایتام دشتستان خبر داد.

حمایت 40 حامی از ایتام دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سیداکبر عدنانی عصر روز یکشنبه در نشست با مددجویان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد تأثیرگذار در سطح جامعه است و افزایش سطح کیفیت فعالیت‌های کمیته امداد مورد تأکید مسئولان ارشد این نهاد قرار دارد و از تمام امکانات و توانمندی موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطر نشان کرد: خودکفایی مددجویان و کاهش جمعیت تحت پوشش از اولویت‌های اساسی این نهاد در سراسر کشور است و در دشتستان نیز با ارائه تسهیلات خوداشتغالی در این مسیر گام‌های ارزنده‌ای برداشته شده است.

وی اضافه کرد: این نهاد نقش مؤثری در حمایت از اقشار ضعیف جامعه دارد و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد و برای بهبود فعالیت‌ها تلاش می‌کنیم.

عدنانی تصریح کرد: افزایش سطح کیفی خدمات و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در شهرستان است و برای این مهم نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

وی از خدمات کمیته امداد به 10 هزار خانوار در دشتستان خبر داد و عنوان کرد: در دشتستان بیش از 10 هزار خانوار از خدمات این نهاد بهره می‌برند و جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر از خدمات این نهاد استفاده مستمر دارند.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از پرداخت مستمری به 9 هزار خانواده در دشتستان خبر داد و افزود: در یکسال اخیر به 9 هزار و 232 خانوار مستمری پرداخت شده است.

عدنانی گفت: مردم همکاری نزدیکی با این نهاد دارند و در دشتستان شاهد حمایت مردم از این نهاد هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از همکاری 20 مسجد و حسینیه در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ماه رجب و شعبان خبر داد.

عدنانی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر طرح مسجد محوری در امداد فعال است از این‌رو به منظور جذب کمک‌های مردمی از طریق مساجد و حسینیه‌ها از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: در ماه رجب تعداد 40 حامی طرح اکرام ایتام جذب شده که سرپرستی و کفالت 40 یتیم را متقبل شده‌اند که شامل 19 دختر و 21 پسر هستند.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول