اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

حمایت کمیته امداد دشتستان از 1600 دانشجو و دانش‌آموز

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از حمایت کمیته امداد دشتستان از یک‌هزار و 600 دانشجو و دانش‌آموز خبر داد.

حمایت کمیته امداد دشتستان از 1600 دانشجو و دانش‌آموز

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی بعد از ظهر امروز در نشستی با مسئولان شهرستان در خصوص حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی دشستان از مددجویان اظهار داشت: این نهاد نقش مؤثری در حمایت از اقشار ضعیف جامعه دارد و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در شهرستان است و برای این مهم نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان از رشد 16 درصدی مشارکت‌های مردمی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: کمک‌های مردمی علاوه بر پرداخت صدقه در سرفصل‌های دیگری نظیر فعالیت‌های نوروزی، کمک‌های دریافتی به زلزله‌زدگان کاکی، زکات، کمک‌های خاص و احسان دانش‌آموزی بوده است.

عدنانی عنوان کرد: در دو ماه ابتدایی سال کمک‌های جمع‌آوری شده مشارکت‌های مردمی در این شهرستان بالغ بر یک میلیارد و 990 میلیون ریال بوده است.

وی گفت: بخش اعظم درآمدهای مشارکت‌های مردمی در مدت اعلام شده از طریق صنادیق صدقات بوده که توسط مردم نوعدوست به کمیته امداد امام خمینی پرداخت شده و نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 16 درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی این نهاد عنوان کرد: در سال‌جاری تعداد 335 رابط فرهنگی با کمیته امداد امام خمینی همکاری داشته‌اند.

عدنانی افزود: یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی ارتقای سطح تحصیلی و فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد است که این مهم با حضور و فعالیت مستمر رابطین فرهنگی میسر شده است.

وی از حمایت کمیته امداد امام خمینی دشتستان از یک‌هزار و 600 دانشجو و دانش‌آموز خبر داد و خاطر نشان کرد: تعداد یک‌هزار و 208 دانش‌آموز و 401 دانشجو در حمایت این نهاد هستند که مسائل و مشکلات و نیازهای آنان توسط رابطین فرهنگی با دلسوزی و حمایت بالا به امداد گزارش شده و کمیته امداد امام خمینی نیز در حد مقدورات سعی در حل مشکلات آنان و رفع نیازمندی آن‌ها داشته است.

انتهای پیام/2452/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول