اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد

پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در دشتستان

فرمانده انتظامی دشتستان از پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در دشتستان خبر داد.

پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده عصر روز شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: تأمین امنیت و سلامت در جامعه امری لازم و ضروری است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: تلاش برای نظم و امنیت در جامعه تنها با همکاری و همراهی مردم و سایر دستگاه‌ها محقق می‌شود و بحمدالله در دشتستان شاهد همکاری بسیار خوب مردم با نیروی انتظامی هستیم.

فرمانده انتظامی دشتستان از پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این مهم در راستای ایجاد امنیت پایدار و بهبود امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی انجام گرفته است.

محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: در راستای برخورد قاطع و همه‌جانبه با پدیده شوم مواد مخدر و عوامل توزیع و مصرف آن، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دشتستان در نتیجه تحقیقات و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات و گزارشات مردمی دریافتند که عده‌ای از معتادان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی اطراف محله علی‌آباد برازجان تردد داشته و ضمن آلوده کردن این مناطق و ایجاد نارضایتی در مالکان باغ‌ها و اراضی مذکور موجبات نارضایتی شهروندان ساکن در آن محلات را نیز فراهم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته اکیپ‌هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری 12 برازجان و یگان امداد به محل مورد نظر عزیمت و پس از محاصره کردن آن منطقه تعداد 13 نفر از افراد معتاد را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

این مسئول بیان کرد: اجرای این عملیات موجبات رضایت و خشنودی شهروندان برازجانی را فراهم کرده است.

محمودزاده یادآور شد: این طرح در تمامی نقاط آلوده به مواد مخدر در سطح شهرستان دشتستان با تمامی توان انتظامی اجرا خواهد شد و اجازه عرض اندام به متخلفان را نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول