اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

ایجاد اشتغال جدید برای 150 مددجوی بهزیستی دشتستان

رئیس بهزیستی دشتستان از ایجاد اشتغال جدید برای 150 مددجوی بهزیستی دشتستان خبر داد.

ایجاد اشتغال جدید برای 150 مددجوی بهزیستی دشتستان

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تلاش برای بهبود خدمات‌رسانی و افزایش میزان رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های بهزیستی دشتستان در یکسال اخیر بوده است.

وی افزود: بهزیستی در چند سال گذشته خدمات قابل قبول و ارزشمندی برای مددجویان و جامعه هدف ارائه کرده و بهبود کیفیت خدمات و حمایت از مددجویان در سال‌جاری مورد تأکید قرار دارد.

رئیس بهزیستی دشتستان ادامه داد: توانمندسازی جامعه هدف از جمله مأموریت‌های این نهاد است و با تلاش کارکنان سازمان بهزیستی در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی خاطر نشان کرد: گسترش خدمات بهزیستی در جامعه یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد در شهرستان دشتستان است و در سال‌های اخیر تلاش بسیار خوبی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

هوشیار از ایجاد اشتغال جدید برای 150 مددجوی بهزیستی دشتستان خبر داد و گفت: این تعداد مددجو در سامانه ثبت شده‌اند و مقدمات لازم برای ایجاد اشتغال جدید و پرداخت تسهیلات به این افراد فراهم شده است.

وی افزود: از این تعداد مددجو تاکنون 35 نفر تسهیلات خود را به مبلغ 2,7 میلیارد ریال از طریق بانک ملی دریافت کرده‌اند و انتظار داریم سایر مددجویان نیز تسهیلات خود را دریافت کنند.

این مسئول گفت: بر اساس آمار موجود در حال حاضر این سازمان بیش از 150 فعالیت تخصصی تعریف شده دارد و خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌کند و در دشتستان شاهد روند رو به رشد خدمات هستیم.

هوشیار تصریح کرد: در شرایط کنونی شاهد ارائه خدمات مستمر بهزیستی دشتستان به 4 هزار و 500 خانوار هستیم و روزبه‌روز نیز کیفیت خدمات بهتر و مؤثرتر شده است.

انتهای پیام/2452/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول