اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد

تخصیص 30 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی دشتستان

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از تخصیص 30 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی دشتستان خبر داد.

تخصیص 30 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی دشتستان

حسین قیصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت‌های قابل قبولی در حوزه کشاورزی است و استفاده از این ظرفیت‌ها گامی در راستای توسعه و پیشرفت در شهرستان است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی از عوامل مهم و تأثیرگذار در توسعه زیرساخت‌های کشاورزی است و در سال‌های گذشته اقدامات ارزنده‌ای در این راستا در شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خاطر نشان کرد: دشتستان بیش از 70 درصد تولیدات کشاورزی استان را به خود تخصیص داده و همه ساله شاهد تلاش و فعالیت کشاورزان دشتستانی هستیم.

قیصری از تولید 75 درصد گندم استان بوشهر در بوشکان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: این مهم نشان‌دهنده جایگاه بوشکان در تولیدات کشاورزی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی یادآور شد: حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش امری بسیار مهم است و نباید مورد غفلت قرار گیرد و همه مسئولان باید در این مسیر کمک کنند.

قیصری بیان کرد: برقی کردن چاه‌های کشاورزی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای افزایش بهره‌وری کشاورزان است و به تدریج این طرح در تمام مناطق دشتستان عملیاتی شده است.

وی گفت: در سال جاری 12 چاه کشاورزی در دشتستان با تلاش جهاد کشاورزی برقی شده است.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از تخصیص 30 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی دشتستان خبر داد و ابراز داشت: طی چند ماه اخیر بیش از 30 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی در این شهرستان هزینه شده است.

قیصری افزود: استفاده بهینه از امکانات موجود و حداکثر استفاده از حداقل امکانات موجود امری مهم است که در دستور کار جهاد کشاورزی دشتستان قرار دارد.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول