اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

اجرای ویژه‌ برنامه‌های ارتحال امام (ره) در 100 مدرسه دشتستان

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از اجرای ویژه ‌برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) در 100 مدرسه دشتستان خبر داد.

اجرای ویژه‌ برنامه‌های ارتحال امام (ره) در 100 مدرسه دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی پیش از ظهر امروز در آیین برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) یک شخصیت عظیم در جهان است و بزرگداشت یاد و نام ایشان امری لازم است.

وی افزود: باید فرهنگیان و دانش‌آموزان و سایر آحاد مردم با اندیشه و سیره این امام عظیم‌الشأن آشنا شوند و باید فرهنگ ارزشی و اسلامی را گسترش دهیم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از اجرای ویژه‌برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) در 100 مدرسه دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در مدارس شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای در سالگرد امام خمینی (ره) برگزار شده و دانش‌آموزان نیز استقبال خوبی داشته‌اند.

بخشدار سعدآباد نیز به بحث حماسه سیاسی و نوع آرایش جریان‌های سیاسی حاضر در عرصه انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: اصولگرایان، اصلاح‌طلبان، طیف حامی دولت و برخی افراد مستقل مهم‌ترین گروه‌های فعال در عرصه انتخابات هستند.

عبدالرحیم افروغ با بیان این‌که مقام معظم رهبری تنها به بیان شاخص و معیار کاندیدای اصلح اکتفا می‌کنند، اظهار داشت: ایشان در هیچ دوره‌ای از انتخابات فرد یا گروه خاصی را حمایت و یا تأیید نکرده‌اند.

وی عنوان کرد: البته مقام معظم رهبری به رأی و نظر مردم احترام می‌گذارد و همواره از دولت‌ها حمایت کرده و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را یادآوری و گوشزد می‌کنند.

افروغ گفت: انتخابات پیش رو شاید پیچیده‌ترین انتخابات انقلاب اسلامی هم به لحاظ اجرایی و هم به خاطر تأثیرات قومی و مذهبی واکنش‌های سیاسی باشد به همین دلیل هوشیاری، دقت و بصیرت بیش از پیش مردم را می‌طلبد تا از وقوع فتنه‌ای که بدخواهان و دشمنان نظام درصدد طراحی و عملی کردن آن حتی قبل از شروع زمان انتخابات هستند، جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام محمد شهسوار از روحانیون و جانبازان دوران دفاع مقدس نیز با بیان مضامینی در گرامیداشت و یادآوری خاطره تاریخی ارتحال امام خمینی (ره) و نقش بسزای امام راحل در رهبری ملت و برپایی و حفظ انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی و انقلاب کبیر امام خمینی (ره) توسط چندین تن از معصومین پیش‌بینی شده بوده و حتی اسم روح‌الله نیز آورده شده و همه علما مطمئن هستند که این انقلاب به انقلاب مهدی (عج) وصل خواهد شد و مقدم ظهور منجی است.

گفتنی است،‌ یادآوری خاطره 15 خرداد نیز یکی دیگر از محورهای مورد بحث در این مراسم بود.

انتهای پیام/2452/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول