اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد

فعالیت 50 هسته فرهنگی طی فصل تابستان در زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 50 هسته فرهنگی در طول فصل تابستان برای پرکردن اوقات فراغت در استان زنجان فعالیت می‌کند.

فعالیت 50 هسته فرهنگی طی فصل تابستان در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به رشد و توسعه تکنولوژی، برنامه‌های اوقات فراغت از فصل تابستان خارج شده و شامل اوقات فراغت در طول سال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برنامه‌های اوقات فراغت را در طول سال به دو بخش تقسیم کرده است، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها شامل اوقات فراغت در خانه‌ها، در مساجد، هیئت‌های مذهبی و فضای مجازی می‌شود.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حدود 150 هزار نفر در طول سال در برنامه‌های اوقات فراغت استان زنجان حضور دارند، یادآور شد: اوج اوقات فراغت در فصل تابستان است.

وی با اشاره به اینکه تقویت مهارت‌های تخصصی و اجتماعی در بین مردم به ویژه در جمع جوانان از اولویت‌های برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: فعالیت‌های اجتماعی به صورت غیر مستقیم در استان آموزش داده می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه 50 هسته فرهنگی در طول فصل تابستان در استان زنجان تشکیل می‌شود، اضافه کرد: این هسته‌ها توسط جوانان 15 تا 25 ساله تشکیل و برنامه‌ریزی می‌شود.

وی ادامه داد: یک روحانی به عنوان مشاور هسته‌های فرهنگی در کنار جوانان در استان زنجان فعالیت می‌کند.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری از ظرفیت مبلغان و تشکل‌های دینی در برنامه‌های اوقات فراغت استفاده می‌شود، اذعان داشت: تقویت کار جمعی از دیگر رویکردهای این اداره کل در برنامه‌ریزی‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تنوع در برنامه‌های فرهنگی سبب افزایش مخاطبین در این حوزه می‌شود، افزود: نباید این تنوع به محتوای برنامه‌ها آسیبی بزند.

حجت‌الاسلام دشتکی تاکید کرد: باید کیفیت برنامه‌ها مورد توجه باشد و از سطحی‌نگری در این زمینه پرهیز شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا و فرهنگ مهدویت چاشنی فرهنگ دینی است، ابراز داشت: عدم برگزاری نمایشگاه فرهنگ عاشورا در سال گذشته به دلیل غنی‌سازی محتوای آن بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: اگر محتوای نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی جمع‌بندی شود، در سال‌جاری این نمایشگاه در استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73006/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول