اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال تاکید کرد

استفاده از تمام بسترهای موجود خلخال برای اجرای طرح اوقات فراغت

فرماندار خلخال گفت: تمامی بسترهای موجود شهرستان خلخال برای اجرای طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان به کار گرفته شود.

استفاده از تمام بسترهای موجود خلخال برای اجرای طرح اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه اوقات فراغت شهرستان خلخال خواستار استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود دستگاه‌ها در اجرای موفق طرح اوقات فراغت شهرستان خلخال شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزشگاه‌های لازم فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های آزاد، طرح‌های جهادی جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی در روستاها و مناطق محروم و کلاس‌های تقویتی آموزش و پرورش و فضاها و سالن‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان در تابستان امسال فعال می‌باشد، انتظار می‌رود دانش‌آموزان از امکانات موجود نهایت استفاده را ببرند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود جدیت مدیران دستگاه‌ها در خدمت به مردم را خواستار شد و افزود: خدمت به مردم زمان، مکان و پست نمی‌شناسد و در هر رده و رتبه‌ای وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را داریم.

فرماندار خلخال از نصب استندها و بنرهای تبلیغاتی اوقات فراغت در خلخال و اطلاع‌رسانی در راستای ثبت‌نام و پذیرش دانش‌آموزان در طرح‌های مختلف اوقات فراغت از جمله مدارس فوتبال، جشنواره‌ها و نمایشگا‌ه‌های عکس، کلاس‌های تقویتی و کمک درسی خبر داد و از تمامی دستگاه‌ها خواست تا امکانات موجود خود را در اختیار دانش‌آموزان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: در طرح‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان با بهره‌گیری و آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای با مهارت‌های زندگی و اجتماع نیز آشنا شده و تجربه‌ای را برای زندگی در اجتماع و آینده کسب می‌کنند.

انتهای پیام/62008/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول