اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

کتابخانه‌ها بهترین فضای غنی‌سازی اوقات فراغت است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: کتابخانه‌های عمومی با داشتن برجستگی‌های خاص تربیتی و آرامش روحی، روانی بهترین مکان برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان است.

کتابخانه‌ها بهترین فضای غنی‌سازی اوقات فراغت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین عصر امروز در نشست مشورتی طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در اردبیل اظهار داشت: ما در حد وسع و توان خود سعی کردیم فضای کتابخانه‌های عمومی استان را به فضای با شور و نشاط همراه با ایجاد رغبت و علاقمندی در بین جوانان تبدیل کنیم که قطعاً این فضاسازی مناسب می‌تواند در جذب علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی به ویژه کودکان و نوجوانان مفید و مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: ما در سال‌های اخیر سعی کردیم فضاها و محیط کتابخانه‌های عمومی پرشور و نشاط و با طراوت باشد تا دانش‌آموزان و دانشجویان با میل و رغبت و علاقه بتوانند از این فضاها استفاده کنند که جذب علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی یکی از اولویت‌های جدی ما است.

فرهمند امین خاطر نشان کرد: تحقق این امر مهم به ارتقای سطح فرهنگی مطالعه در جامعه کمک کرده و بستر یک تحول واقعی را فراهم می‌آورد.

این مسئول با اشاره به فرا رسیدن تابستان و ایام فراغت نوجوانان و جوانان اضافه کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان عضو ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت سعی کرده است در این باب طرح‌های ابتکاری را ارائه کند تا زمینه‌ای به وجود آید که بخشی از ساعات اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فضاهای کتابخانه‌ای سپری شود.

وی اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی را مفید و مؤثر اعلام کرد و ادامه داد: آنچه که در این زمینه مهم و اثرگذار به نظر می‌رسد غنی‌سازی این اوقات فراغت به شکل مفید و مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در ادامه بیان کرد: ما در مناطق مختلف اردبیل و شهرهای دیگر با بهسازی و مناسب‌سازی فضای کتابخانه‌ای سعی کردیم به مطالبات مردم پاسخ دهیم و در این باب از ظرفیت خیرین کتابخانه‌ساز نیز در ساخت و توسعه کتابخانه‌های عمومی استفاده می‌کنیم.

فرهمند امین یادآور شد: با توجه به اینکه انواع کتاب‌های قابل استفاده برای کودکان و نوجوانان اعم از داستان، کتاب‌های آموزشی، کتاب‌های کمک آموزشی و همچنین عناوین دیگر در کتابخانه‌های عمومی مهیا شده است، پیش‌بینی می‌کنیم تابستان امسال استقبال از کتابخانه‌ها در حد مطلوب و مناسب باشد.

انتهای پیام/62003/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول