اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شروع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان

136 پایگاه اوقات فراغت در نیشابور دایر شد

دبیر اوقات فراغت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: همزمان با فصل تابستان و شروع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان 136 پایگاه اوقات فراغت در سطح شهرستان نیشابور دایر شد.

136 پایگاه اوقات فراغت در نیشابور دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، حجت‌الاسلام هادی حسین‌آبادی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی مدون و تشکیل ستاد اوقات فراغت در این اداره و براساس چارت تشکیلاتی که با فعال کردن دبیرخانه برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال را در مراکز زیر پوشش این اداره در شهرها و بخش‌های تابعه نیشابور متمرکز کردیم.

وی گفت: از تعداد 136 پایگاه که 89 پایگاه آن مستقر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، 28 آموزشگاه آزاد هنری و انجمن‌های هنری و 17 موسسه فرهنگی، هنری، موسسه قرآن و عترت و انجمن‌های فرهنگی و ادبی دو پایگاه مجتمع امور هنری و یک پایگاه در مرکز تربیت مدرس قرآن کریم است که در کلاس‌های فرهنگی، هنری اوقات فراغت نوجوانان و جوانان سپری می‌شود.

حسین‌آبادی اظهار داشت: در این مراکز هنرجویان به طور میانگین در 30 رشته قرآنی، فرهنگی و هنری آموزش‌های لازم را زیر نظر اساتید مجرب شهرستان فرا می‌گیرند.

دبیر اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور خاطرنشان کرد: طی این مدت بازدید و سرکشی مستمر از پایگاه‌های اوقات فراغت با همکاری ستاد شهرستان انجام می‌شود و هنرجویان از برنامه‌های جنبی از قبیل اردوهای سیاحتی و زیارتی، استخر، سینما و بازدید از اماکن گردشگری شهرستان استفاده می‌کنند.

حسین‌آبادی تصریح کرد: امیدواریم امسال در پایگاه‌های اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تعداد جذب افراد در کلاس‌های اوقات فراغت نسبت به سنوات گذشته بیشتر باشد.

انتهای پیام/70003/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول