اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول سال

150 هزار زنجانی‏ از برنامه‏های اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استفاده می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در طول سال 150 هزار نفر از مردم استان زیر‌پوشش برنامه‏های اوقات فراغت این اداره کل در استان قرار دارند.

150 هزار زنجانی‏ از برنامه‏های اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تبریک ایام شعبانیه انتظار فرج را از بهترین اعمال برشمرد و اظهار کرد: ملت ایران با خلق حماسه سیاسی بار دیگر دشمنان را درمانده کردند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‏های کشورهای مختلف از حضور گسترده مردم متحیر شده بودند، خاطرنشان کرد: مردم با درک و هوشیاری در این عرصه حضور یافتند و حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضور گسترده مردم را در صحنه پیش‏بینی کرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه هدف دشمنان کند کردن حرکت ملت ایران است، تصریح کرد: از آنجایی که نظام ما برخاسته از اعتقادات مردم است، ملت شریف ایران همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

دشتکی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال سعادت جامعه با رعایت حدود الهی و اصول اسلامی است، ادامه داد: استکبار جهانی در هر شرایطی به دنبال منافع خود است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در یک حرکت ابتکاری دستور به تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی دادند، یادآور شد: این سازمان بر اساس دستورات معمار کبیر انقلاب اسلامی باید محتوای دینی حوزه فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیریت، برنامه‏ریزی و پاسداری کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این سازمان به عنوان بازوی فرهنگی و دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در طول 34 سال به خوبی به وظایف خود در این حوزه پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به منظور تحقق اهداف و برنامه‏ها، اصول و راهبردهایی را تدوین کرده است، خاطرنشان کرد: مدیریت محیط تعاملی، الگو، مرجع‌سازی و کادرسازی از جمله این اصول 22گانه به شمار می‏رود.

دشتکی به رشد شاخص‎های فرهنگی طی چند سال اخیر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: اعتبارات فرهنگی طی سال‏های اخیر 500 درصد رشد داشته است.

وی در زمینه برنامه‏های ماه مبارک رمضان با اشاره به برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته در این اداره کل تصریح کرد: در مجموع هزار و 200 مبلغ بومی و غیربومی در این ماه مبارک به مناطق مختلف استان زنجان اعزام می‏شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از پوشش 150 هزار نفر از مردم استان زنجان در برنامه‏های اوقات فراغت این اداره کل در طول سال خبر داد.

انتهای پیام/73006/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول