اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی کلید خورد؛

افتتاح طرح اوقات فراغت کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد گلستان

طرح تابستانی اوقات فراغت کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد گلستان طی مراسمی در مرکز استان افتتاح شد.

افتتاح طرح اوقات فراغت کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رئیس ستاد اوقات فراغت کانون‎های مساجد استان گلستان عصر امروز در مراسم افتتاحیه این طرح در مسجد صاحب‎الزمان (عج) شهرستان گرگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خلق حماسه سیاسی از سوی مردم؛ برای رئیس‎جمهور منتخب ابراز امیدواری کرد تا در عرصه‎های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... موفق باشد و بتواند مشکلات مردم را مرتفع کند.

کار فرهنگی اگر با «منیت» پیوند بخورد تاثیرات آن بر مخاطب اثرگذار نیست

مهدی بیکی با بیان اینکه خودبینی و خودمحوری در کارهای فرهنگی سبب کاهش تاثیرات آن بر پیکره اجتماع خواهد شد، اذعان کرد: کار فرهنگی یکی از مظاهر نور است که اگر با عنصر «منیت» پیوند بخورد تاثیرات آن بر مخاطب اثرگذار نیست.

وی بر مواظبت در رفتار و کردار در اجرای کار فرهنگی تاکید کرد و افزود: اگر بخواهیم نتیجه اقدامات فرهنگی در روح و جان مخاطب رسوخ پیدا کند باید در رفتار خود نهایت دقت را داشته باشیم.

متولیان فرهنگی به عنوان خط مقدم دشمنان درونی و بیرونی محسوب می‎شوند

مسئول دبیرخانه کانون‎های مساجد گلستان با تاکید بر اینکه متولیان فرهنگی به عنوان خط مقدم دشمنان درونی و بیرونی محسوب می‎شوند، تصریح کرد: در حال حاضر با همه کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد استان، تفاهم‎نامه اوقات فراغت منعقد شده است.

بیکی با بیان اینکه مشکلات کانون‎ها تنها در بودجه و اعتبار نیست، ابراز داشت: اکثر مشکلات کانون‎های مساجد در بحث مدیریت است که باید دقت و اهتمام بیشتری در این راستا انجام شود.

وی با اشاره به اینکه کانون‎ها باید در وهله نخست از تیم مشاوره‎ای و مدیریتی قوی برخوردار شوند، افزود: کسانی که در عرصه‎های اجتماعی توانستند فعال و تاثیرگذار باشند از مراکز کوچک همچون پایگاه‎ها و مراکز بسیج فعالیت خود را آغاز کردند سپس در عرصه‎های بزرگتر صاحب نام و جلال شدند.

15 کانون تخصصی در گلستان وجود دارد

رئیس ستاد اوقات فراغت کانون‎های مساجد گلستان با ابراز نارضایتی از اینکه برگزاری جلسات هفتگی در کانون‎های مساجد دارای انسجام نیست، متذکر شد: برخی کانون‎ها هنوز چارت تشکیلاتی ندارند و خود محورانه در بحث فرهنگی کار انجام می‎دهند و انجام کارها در خلاء به خروجی مسائل کمک نمی‎کند.

بیکی با بیان اینکه 15 کانون تخصصی در گلستان وجود دارد، اظهار داشت: تشکیل یک گروه پرتحرک و قوی در برخی کانون‎ها به چشم می‎خورد اما برخی کانون‎ها نیز در این امر ناتوان مانده‎اند.

وی شکل‎گیری اتاق فکر را در برخورداری از یک کانون پویا و توانمند مهم خواند و گفت: دبیرخانه کانون‎های مساجد استان ماهانه در اتاق فکر جلسه برگزار می‎کند تا با برنامه‎ریزی مدون از بهترین نظرات در اجرای اقدامات فرهنگی بهره‎‎مند شود که این مهم باید در کانون‎های مساجد ترویج و گسترش یابد.

انتهای پیام/83001/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول