اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان قم خبر داد

شناخت استعدادهای فوتبال و فوتسال قم با فعالیت حرفه‌ای در اوقات فراغت

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: فعالیت مدارس اوقات فراغت بر اساس قوانین و اصول حرفه‌ای بهترین راه برای شناخت استعدادهای فوتبال و فوتسال قم در فصل تابستان خواهد بود.

شناخت استعدادهای فوتبال و فوتسال قم با فعالیت حرفه‌ای در اوقات فراغت

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: همانگونه که بارها اشاره کرده‌ام، امسال نظارتی بسیار جدی و حساب شده بر فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال در طرح اوقات فراغت تابستان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در گام اول می‌خواهیم از فعالیت مدارس غیر قانونی در هر دو رشته فوتبال و فوتسال جلوگیری شود تا جلوی برخی سودجویی‌ها و همچنین ناکارآمدی‌های برخی مدارس این دو رشته گرفته شود و هم اینکه به هدفی که می‌خواهیم یعنی شناخت استعدادهای این دو رشته برسیم.

رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: قم در فوتسال یکی از استان‌های موفق و توانمند کشور است زیرا حضور چهره‌های جوان و با استعداد فوتسال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور و درخشش آنها در مقابل حریفان و همچنین عملکرد مطلوب آنها در تیم ملی بیانگر این مهم است.

وی یادآور شد: همچنین قم یکی از معدود استان‌هایی است که دارای لیگ‌های منظم و مرتب فوتسال در دسته‌های مختلف و رده‌های سنی گوناگون به شمار می‌رود و در سال‌های اخیر در لیگ‌های کشور توانسته با نیروهای بومی خود مدعی باشد.

بهرامی عنوان داشت: در فوتبال نیز گام‌های خوبی برداشته شده و باشگاه‌های فعال در فوتبال قم به رده‌های سنی پایه بیشتر توجه کرده،‌ از مربیان خوب و با دانش استفاده می‌کنند و با نمونه‌برداری از الگوهای موفق در فوتبال دنیا سعی در پیشرفت حرفه‌ای فوتبال دارند.

وی تصریح کرد: اینها اتفاقات خوبی است که در فوتبال قم در حال رخ دادن است و هیئت فوتبال نیز به عنوان مجری این رشته ورزشی مطمئنا حمایت ویژه‌ای از باشگاه‌های با برنامه و مدارس فوتبال و فوتسال حرفه‌ای و قانونمند خواهد داشت.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه مدیران مدارس فوتبال و فوتسال قم خاطرنشان کرد: به همت واحد جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال جلسه‌ای ویژه مدیران مدارس فوتبال و فوتسال برگزار شد تا از آغاز فصل تابستان و برنامه‌های اوقات فراغت با هدف به پیش برویم.

وی اظهار داشت: جلسه ویژه مدیران مدارس فوتبال و فوتسال استان با هدف ارائه تقویم فستیوال‌ها و مسابقات و اعلام آمادگی تیم‌ها در آخرین روز خرداد ماه در دفتر هیئت فوتبال قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول