اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه در سعدآباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری کلاس‌های تابستانه و اوقات فراغت در مناطق شهری و روستایی سعدآباد خبر داد.

برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی پیش از ظهر امروز در نشستی با فعالان دینی و قرآنی منطقه سعدآباد اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ دینی و قرآنی یکی از نیازهای جامعه امروز است و تمامی نهادها و فعالان فرهنگی و دینی در این زمینه وظایفی سنگین بر عهده دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: دنیای غرب امروز با تمام توان تلاش می‌کند که فرهنگ خود را بر فرهنگ سایر ملل و جوامع غالب کند و از این طریق به افکار و اندیشه‌های ملل نفوذ کند.

جمالی با تاکید بر ضرورت تبیین اندیشه‌های ناب اسلامی برای مقابله با فرهنگ منحط غرب، بیان داشت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و تبیین ارزش‌ها و عقاید جامعه اسلامی از راهکارهای اثربخش و اثرگذار در مقابله با تهاجم فرهنگی دنیای غرب است و سبب شکل‌گیری دیواری مستحکم برای صیانت از جامعه در برابر فرهنگ منحط غربی می‌شود.

وی اضافه کرد: ایام تابستان و فصل فراغت نوجوانان و جوانان فرصت مغتنمی است که نهادها و فعالان فرهنگی باید با بهره‌گیری از آن به اجرای برنامه‌‎های خود بپردازند.

این مسئول اذعان داشت: هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی مستقر در مساجد مهم‌ترین ارکان در اجرای برنامه‌های تابستانه هستند و به سبب حضور در محلات و مناطق مختلف می‌توانند منابع عظیمی از پتانسیل و نیروی انسانی را برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها جذب کنند و از این طریق اثرگذاری خود را در جامعه بالا ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد با اشاره به برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در سعدآباد عنوان کرد: کلاس‌‌های تابستانی در قالب هسته‌های فرهنگی و بوستان معرفت برای جوانان و نوجوانان با حضور مربیان مجرب بومی در شهرها و روستاهای بخش سعدآباد برگزار می‌شود.

جمالی با اشاره به اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه‌های تابستانه، ابراز داشت: یکی از اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری کلاس‌های تابستانی برگزاری کلاس‌ها به‌صورت گفتمان دینی است که در چند سال گذشته هم در این زمینه به موفقیت‌هایی دست یافته‌ایم و امسال هم ادامه خواهد یافت.

وی عنوان کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی اجتماعی و تفریحی و نیز برنامه‌های مختلف قرآنی در رشته‌های مختلف از برنامه‌های شاخص این اداره در فصل تابستان است.

انتهای پیام/2452/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول