اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

امام جمعه صحنه:

مساجد نقش زیادی در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دارند

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: آموزش و پرورش نمی‌تواند بیش از 20 درصد از دانش‌آموزان را در تابستان مدیریت کند و مساجد نقش برجسته‌ای در غنی‌سازی اوقات فراغت دارند.

مساجد نقش زیادی در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام احمد زارعی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه برنامه‌های اوقات فراغت و طرح بزرگ قرآنی 1447 در سالن انتظار شهر کرمانشاه، اظهار داشت: اوقات فراغت الزاما به‌معنای داشتن وقت اضافی نیست.

زارعی ادامه داد: اوقاتی که انسان به میل خودش و فارغ از گرفتاری‌ها، کاری را انجام می‌دهد در راستای خودسازی انسان کمک می‌کند.

امام جمعه شهرستان صحنه تاکید کرد: کسانی می‌توانند موفق باشند که از اوقات فراغت به بهترین شکل استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه پر کردن اوقات فراغت مختص به جوانان نیست، تصریح کرد: باید بزرگسالان نیز راه گذراندن صحیح اوقات فراغت را بدانند.

به گفته زارعی، اگر خانواده‌ها توانایی و وقت کافی برای آموزش جوانان را داشته باشند، کانون گرم خانواده مناسب‌ترین مکان برای سپری کردن اوقات فراغت است.

امام جمعه شهرستان صحنه افزود: در حال حاضر دانش‌آموزان زیادی در کشور وجود دارند و باید اوقات فراغت این جمعیت بزرگ مدیریت شود.

زارعی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نمی‌تواند بیش از 20 درصد این جمعیت را در تابستان مدیریت کند، عنوان کرد: مساجد نقش برجسته‌ای در این راه دارند تا به خانواده‌ها کمک کنند.

وی تعلیم و تربیت غیررسمی که خود جوانان به آن تمایل دارند را موفق‌تر از تعلیم و تربیت رسمی دانست.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی اوقات فراغت باید ویژگی‌هایی داشته باشد. در مرحله اول باید علایق دانش آموزان را در نظر گرفت. آموزش‌های تابستانی باید تحرک‌آور باشند و جوانان در این کلاس‌ها باید مهارت‌های زندگی را بیاموزند تا در آینده به انسان‌هایی موفق در زندگی تبدیل شوند.

انتهای پیام/2700/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول