اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان مرکزی:

خانواده‌ها بر نحوه گذران اوقات فراغت جوانان توجه کنند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بر لزوم توجه خانواده‌ها بر نحوه گذران اوقات فراغت جوانان تاکید کرد.

خانواده‌ها بر نحوه گذران اوقات فراغت جوانان توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری در مراسم عقد تفاهم‌نامه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد شهرستان کمیجان گفت‌: اوقات فراغت بهترین زمان برای شکل‌گیری شخصیت جوانان و نوجوانان است که خانواده‌‌ها باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد امکانات مناسب در راستای غنی سازی اوقات فراغت می‌تواند در شکل‌دهی شخصیت، هویت افراد و در سطح بالاتر در سازندگی جامعه نقش موثری داشته باشد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی مناسب و منسجم برای نوجوانان آنان را از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی مصون نگه می‌دارد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت نباید منجر به تلف کردن وقت جوانان شود، بیان داشت: برنامه‌های اوقات فراغت باید متناسب با سلیقه‌های هدفمندی، طراحی و پیاده سازی شود تا اثرگذاری مثبت خود را به همراه داشته باشد.

ذوالفقاری گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بهترین مکان گذران اوقات فراغت جوانان هستند و مسئولان کانون‌ها با اخلاق خوش می‌توانند در جذب نوجوانان و جوانان موفق عمل کنند.

وی افزود: اگر کسی بتواند حتی یک نفر را به مسجد و راه مستقیم هدایت کند، از اجر دنیوی و اخروی بالایی نزد خداوند برخوردار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان نیز گفت: فصل تابستان مهم‌ترین و طولانی‌ترین فصل فراغت جوانان و نوجوانان است که مسئولان باید زمینه بهره‌مندی هر چه بهتر نوجوانان از برنامه‌های تدارک دیده شده را فراهم سازند.

فضل‌الله باباخانی با بیان اینکه کانون‌های مساجد مهم‌ترین پایگاه‌های فرهنگی هستند، افزود:‌ کانون‌های مساجد باید با تجهیز خود به فناوری‌های روز زمینه جذب جوانان را فراهم کنند.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه آسمانی هفت بین کانون‌های فرهنگی هنری مجری طرح اوقات فراغت مساجد کمیجان امضا شد.

انتهای پیام/87004/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول