اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

اختصاص 1400 پایگاه تابستانی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اصفهانی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ‌هزار و 400 پایگاه تابستانی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان استان اختصاص داده شده است.

اختصاص 1400 پایگاه تابستانی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اصفهانی

سید جواد پور‌حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی آموزش و پرورش استان برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار کرد: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف و برای استفاده بهینه دانش‌آموزان در ایام تابستان در نظر گرفته شده است.

وی به ضرورت استفاده از مکان‌های آموزشی موجود در سطح استان برای تقویت و بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استان پایگاه‌های تابستانی را برای تقویت و بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان راه‌اندازی کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تعداد این پایگاه‌ها در سطح استان تصریح کرد: هزار و 400 پایگاه تابستانی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان موجود در استان اصفهان اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه مدارس، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، پژوهش‌سرا‌ها و مدارس قرآنی از جمله پایگاه‌های تابستانی موجود در سطح استان به شمار می‌روند، اضافه کرد: 50 رشته فرهنگی، هنری، ورزشی و معارف اسلامی در این پایگاه‌ها به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

پور‌حسینی با اشاره به اجرای طرح هجرت برای دانش‌آموزان در سطح استان تاکید کرد: این طرح با همکاری بسیج سازندگی، اداره کل نو‌سازی مدارس، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش استان برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

این مسئول گفت: با اجرای این طرح دانش‌آموزان در راستای تعمیرات و تجهیزات مدارس برای سال تحصیلی آتی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه همچنین در کنار این طرح برنامه‌های فرهنگی نیز برای این دانش‌آموزان اجرا می‌شود، افزود: همچنین اردو‌های جهادی یک تا 10 روزه نیز برای دانش‌آموزان در ایام تابستان امسال برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ماه رمضان امسال نیز برنامه اعتکاف دانش‌آموزی به صورت متمرکز در مدارس شهر اصفهان و به صورت غیر‌متمرکز در مدارس موجود در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63004/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول