اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد:

اوقات فراغت نوجوانان و جوانان کهگیلویه و بویراحمدی باید سازنده و اثرگذار باشد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این استان باید سازنده و اثرگذار باشد.

اوقات فراغت نوجوانان و جوانان کهگیلویه و بویراحمدی باید سازنده و اثرگذار باشد

حجت‌الاسلام رضا قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، نقش مساجد را مهم و ارزشمند عنوان کرد و گفت: مسجد محل ارتباط انسان با خالق است و می‌توان در حفظ انسجام اسلامی به مساجد تکیه کرد که اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مساجد بسیار مؤثر است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کانون‌ها حد اعتدال مسجد و دین هستند، اذعان کرد: اجرای برنامه‌های اعتقادی و مذهبی، برگزاری محافل انس با قرآن و ارتباط با خدا باعث تقویت اعتقادات دینی و مذهبی جامعه هدف کانون‌های مساجد می‌شود.

قاسمی به برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی مساجد اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در فصل تابستان و افزایش زمان اوقات بیکاری نوجوانان و جوانان، دستگاه‌های متولی باید اقدامات لازم جهت غنی‌سازی اوقات فراغت این قشر از جامعه را انجام دهند.

این مسئول فرهنگی و مذهبی اذعان کرد: اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نقش بسزایی در پرورش و رشد ابعاد مختلف و شخصیت آنان دارد از این رو پر کردن اوقات فراغت باید با برنامه‌های متنوع همراه با شادابی صحیح و مطلوب باشد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با تأکید به مدیران اجرای دستگاه‌های متولی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: برنامه‌های اوقات فراغت باید متناسب با سن جامعه هدف به صورت ساماندهی شده باشد تا هر شخص با توجه به علاقه خود در کلاس‌های شرکت کنند.

وی، حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت را امری مهم برشمرد و گفت: متولیان اجرای اوقات فراغت باید با برنامه‌ریزی صحیح اوقات فراغتی اثرگذار و سازنده برای جامعه هدف داشته باشند تا این قشر نهایت استفاده از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت را ببرند.

قاسمی، برنامه‌های اوقات فراغت کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد را برگزاری دوره تفسیر کوتاه در ماه مبارک رمضان، طرح قرآنی و ملی 1447 با محوریت جزء 29 قرآن، دوره اندیشه‌های آسمانی در مشهد مقدس، کارگاه آموزشی و تبلیغی مربیان حجاب و عفاف، کارگاه آموزشی آشنایی با فضای مجازی، آموزش و حمایت از گروه‌های هنری و نمایشی، کارگاه آموزشی سرود، کلاس‌های خوشنویسی و تشکیل هسته‌های پژوهشی عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول