اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فعالیت‌های اردویی آموزش‌ و پرورش قزوین خبر داد

آغاز کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان در قزوین

مسئول فعالیت‌های اردویی آموزش‌ و پرورش استان قزوین گفت: کلاس‌های تابستانی دانش‌آموزان در پایگاه‌‌های اوقات فراغت استان قزوین آغاز شد.

آغاز کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان در قزوین

عبدالله پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی و مهارتی دانش‌آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی از اول تیر ماه سال 92 آغاز شد، اظهار داشت: این برنامه‌ها به مدت دو ماه و هر هفته سه روز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در پایگاه‌‌های اوقات فراغت استان قزوین برنامه‌هایی در محورهای هویتی و بصیرتی از جمله آشنایی با ائمه‌اطهار (ع)، آشنایی با محافل قرآنی، گروه تواشیح، نمایشنامه‌نویسی، کتابت قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، فیلم‌سازی و انیمیشن‌سازی، دیدار با مراجع تقلید برگزار می‌شود.

مسئول فعالیت‌های اردویی آموزش‌ و پرورش استان قزوین برپایی کلاس‌های مهارت‌آموزی، آتش‌نشانی، راهنمایی و رانندگی، راهنمایی درمانی و مراکز بهداشتی و درمانی، سفره‌آرایی، میوه‌آرایی، طراحی لباس بومی و محلی، طراحی دکوراسیون منزل، کاربرد رنگ در خانه و آشپزی را از برنامه‌های فرهنگی و هنری پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی در قزوین عنوان کرد.

این مسئول ابراز داشت: کلاس‌هایی با محور مهارت‌های خدماتی از جمله آموزش کامپیوتر، مجازی، برنامه‌ریزی، صفحه‌آرایی، صفحه‌بندی، کتاب مجلات حروف‌چینی، طراحی لباس و صفحه وب، اشتغال‌زایی، نقاشی روی صدف، تذهیب، جلدسازی و صحافی نیز در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی قزوین تشکیل می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه‌هایی با مهارت‌های پرورشی مانند پرورش کرم ابریشم و بوقلمون گوشتی در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی برگزار می‌شود.

پیری با اشاره به اینکه برگزاری برخی از کلاس‌های تابستانی به صورت پیشنهادی از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به مسئولان پایگاه‌ها اوقات فراغت دانش‌آموزان ارائه شده است، یادآور شد: این برنامه‌ها در صورت رسیدن به حد نصاب ثبت‌نام دانش‌آموزان در این پایگاه‌ها برپا می‌شود.

مسئول فعالیت‌های اردویی آموزش‌ و پرورش استان قزوین با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند با ثبت‌نام کردن در این پایگاه‌ها از این برنامه‌ها استفاده کنند، بیان کرد: آنان می‌توانند در یک پایگاه بیش از سه رشته ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/77009/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول