اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

دانش‌آموزان 45 فعالیت در اوقات فراغت انجام می‌دهند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دانش‌آموزان در پر کردن اوقات فراغت تابستانی خود در قالب 45 فعالیت توانمندی‌هایشان را نشان می‌دهند.

دانش‌آموزان 45 فعالیت در اوقات فراغت انجام می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده صبح امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه همراه و همسو با اهداف بهبود اوقات فراغت دانش‌آموزان در کنار اداره کل ورزش و جوانان تلاش می‌کند تا در قالب طرح‌های نشاط و تعالی و همچنین اردوهای هجرت و طرح‌های آموزشی، پژوهشی و ورزشی بتواند اوقات فراغت جوانان را در این ایام پر کند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا اردوگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، کانون‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای ما در اختیار مجموعه‌های فعال در این حوزه است تا ضمن ساماندهی دانش‌آموزان در بحث پر کردن اوقات فراغت بتوانند منسجم در حوزه فعالیت‌های تربیتی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی و هنری، قرآنی و مهارتی توان خود را به نمایش بگذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: البته در فصل تابستان در مراکز فنی و حرفه‌ای و کار و دانش دوره‌های کارورزی و کار‌آموزی در حال انجام است که امیدواریم در این مراکز زمینه و فرصتی مساعد فراهم آید تا دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده بتوانند توان خود را به منصه ظهور رسانده و خود در عرصه کار و اشتغال مناسب ورود پیدا کنند.

محمود‌زاده گفت: در فصل تابستان سعی داریم از ظرفیت کانون‌ها، اردوگاه‌ها و سالن‌های ورزشی به ویژه آموزش شنا، وزنه‌برداری، رشته‌های رزمی و ژیمناستیک و همچنین در قالب مدرسه فوتبال بخش عظیمی از اوقات فراغت دانش‌آموزان را پر کنیم.

این مسئول از کسب رتبه اول کشوری در بحث پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان با همراهی تشکل‌های دانش‌آموزی خبر داد و عنوان کرد: در این زمینه نکته مهم همراهی خوب دستگاه‌های متولی و اجرایی است که می‌تواند یک همکار و همراه خوب در حوزه توانمند کردن دانش‌آموزان برای حضور بهتر و شایسته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: برنامه ویژه استفاده از اوقات فراغت در قالب طرح هجرت سه برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود که پیش‌بینی می‌کنیم در این طرح دانش‌آموزان در عمران و آبادانی روستاها به ویژه مدرسه‌سازی و پروژه‌های عام‌المنفعه مشارکت کنند تا یک حرکت واقعی در عمران و آبادانی شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود‌زاده در پایان سخنان خود بیان داشت: البته قرار است اول تیر ماه دومین نمایشگاه اطلاع‌رسانی در حوزه اوقات فراغت در اردبیل برگزار شود که اگر این امر تحقق پیدا کند بخش عظیمی از نارسایی‌ها و دغدغه‌ها و نابسامانی‌ها در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/62002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول