اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی صورت می‌گیرد

آغاز برنامه‌های ویژه اوقات فراغت برای شناسایی استعدادهای اسکیت

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی از آغاز برنامه‌های ویژه اوقات فراغت برای شناسایی استعدادهای اسکیت در استان خبر داد.

آغاز برنامه‌های ویژه اوقات فراغت برای شناسایی استعدادهای اسکیت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمد عجم اظهار داشت: هیئت اسکیت استان با اتمام فصل امتحانات مدارس، برنامه‌های خود را برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اجرا می‌کند.

وی افزود: در پی هماهنگی با شهرداری مشهد، چندین زمین ورزشی مربوط به این ارگان در نقاط مختلف شهر در اختیار مربیان اسکیت به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی قرار گرفته است.

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: برای نخستین‌بار مسابقات بین پیست‌های سطح شهر مشهد با هدف پرورش استعدادها برنامه‌ریزی شده است و هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود.

عجم با بیان اینکه مجموعه ورزشی سجاد به عنوان مرکز استعدادیابی ورزش اسکیت در استان به شمار می‌رود، گفت: همه روزه اسکیت‌بازان زیادی از طرق مختلف به این مجموعه معرفی و پس از بررسی وضعیت آنان به کلاس‌های آموزشی هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ کشوری از 9 تیرماه امسال در زنجان، عنوان کرد: مسابقات انتخابی تیم‌های دختران و پسران خراسان‌رضوی در رده‌های سنی 11 سال تا بزرگسالان برای شرکت در این رقابت‌ها در حال برگزاری است.

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی به کسب 11 مدال بین‌المللی از سوی اسکیت‌بازان استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با وجود کسب این افتخارات چشمگیر، تاکنون هیچ کمک مالی به هیئت اسکیت خراسان‌رضوی نشده است.

انتهای پیام/70001/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول