اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد

برگزاری بیش از ده‌ها کلاس اوقات فراغت در فردوس

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس از برگزاری ده‌ها کلاس اوقات فراغت در این کانون خبر داد.

برگزاری بیش از ده‌ها کلاس اوقات فراغت در فردوس

مرضیه غزالی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: شناسایی و شکوفایی استعدادهای فکری کودکان و نوجوانان و تقویت آن از اولویت‌های کاری کانون پرورش فکری است.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 32 برنامه فرهنگی و هنری نظیر شعرخوانی، قصه‌گویی، کتاب‌سازی، نشریه دیواری، نمایش عروسکی، روخوانی و تحقیق در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس ارائه می‌شود.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس افزود: برنامه‌های این کانون برای سه گروه سنی شامل دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌شود.

غزالی تصریح کرد: هدف اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلاقیت در اعضای کانون و رواج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان است.

عضویت 1470 نفر در کانون پرورش فکری فردوس

وی از عضویت بیش از هزار و 470 دانش‌آموز دختر و پسر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس خبر داد و یادآور شد: اعضای کانون علاوه بر استفاده از برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌توانند بیش از 11 هزار جلد کتاب را نیز به امانت ببرند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس همچنین از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در ایام تابستان امسال خبر داد و گفت: کلاس‌هایی نظیر سفال، نقاشی، خوشنویسی، روباتیک، هنرهای دستی، عروسک‌سازی، کامپیوتر، قرآن و سرود در ایام تابستان امسال برگزار می‌شود.

غزالی برگزاری اردوهای یک روزه، نمایش فیلم، اجرای نمایش عروسکی، سینما و استفاده از استخرشنا را از جمله برنامه‌های جانبی کلاس‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس عنوان کرد.

انتهای پیام/69007/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول