اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری 30 مراسم بزر‌گداشت سالگرد ارتحال امام در زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: 30 مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و یوم‌الله 15 خرداد در استان برگزار می‌شود.

برگزاری 30 مراسم بزر‌گداشت سالگرد ارتحال امام در زنجان

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 20 مراسم نیز به مناسبت سا‌لروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و 15 خرداد توسط تشکل‌های دینی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم مشترکی با اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برای معلمین و کارکنان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مراسم صبح 13 خردادماه سال جاری در محل امامزاده سید ابراهیم زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه همکاری برای شرکت در مراسم عزاداری حسینیه اعظم همزمان با روز 14 خرداد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌‌رود، خاطرنشان کرد: این مراسم عزاداری ساعت 30‌:‌9 صبح آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کتاب‌هایی با موضوع حماسه سیاسی و حضور حماسی در انتخابات در دانشگاه‌های استان زنجان، ادارات و کاروان زیارتی مرقد مطهر امام خمینی (ره) توزیع می‌شود، اضافه کرد: پوسترهای ویژه انتخابات نیز توسط این اداره کل چاپ و توزیع می‌شود.

دشتکی با بیان اینکه توزیع بسته‌های فرهنگی میان کاروان اعزامی مرقد مطهر مطهر امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان است، ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی توسط تشکل‌های دینی از دیگر برنامه‌های این اداره کل به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با تشکل‌های دینی استان زنجان به منظور شرکت در مراسم ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صورت گرفته است، یادآور شد: برگزاری نمایشگاه‌هایی در شهرستان‌های استان نیز از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه همکاری‌های لازم با ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام استان زنجان صورت گرفته است، تصریح کرد: ساماندهی و هدایت حرکت هیئت‌های مذهبی از دیگر اقدامات به شمار می‌‌رود.

وی به اعزام 70 مبلغ به همراه کاروان‌های زیارتی اشاره کرد و افزود: 50 نفر از مبلغان غیر بومی نیز به مساجد و ادارات و 100 نفر از مبلغان به مساجد و هیئت‌های مذهبی اعزام می‌شوند.

دشتکی اضافه کرد: با 22 نفر از روحانیون مستقر به منظور تبیین اندیشه‌های امام راحل و سخنرانی در مراسم‌های بزرگداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی هماهنگی شده است.

وی اظهار کرد: 300 سخنرانی نیز با محوریت نقش امام خمینی (ره) در بیداری ملت‌های مظلوم جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73006/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول