اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه خبر داد

اجرای 55 ویژه‌برنامه سالروز ارتحال امام خمینی در عسلویه

فرماندار عسلویه از اجرای 55 ویژه‌برنامه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان خبر داد.

اجرای 55 ویژه‌برنامه سالروز ارتحال امام خمینی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی در نشست برنامه‌ریزی بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه اظهار داشت: امام خمینی (ره) امام رحمت و مهربانی بود به‌خاطر همین نیز رحلت ایشان بزرگترین حادثه ناگوار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار عسلویه افزود: زیباترین تعبیر از ارتباط میان انقلاب و امام(ره) را می‌توان در فرمایشات مقام معظم رهبری یافت که فرمودند "این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست".

محمودی خاطر نشان کرد: شخصیت امام (ره) نیاز به بررسی‌های دقیق در سیره زندگی این امام عزیز دارد و هر اهل خردی با تأسی از زندگی امام راحل(ره) راه سعادت خویش را انتخاب خواهد کرد و گرامیداشت یاد و خاطره این ابرمرد تاریخ موجب آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب خواهد شد.

وی با تبریک سوم خرداد ابراز داشت: روز سوم خرداد روزی است که خداوند مظهر الطاف خفیه خود را شامل حال شیرمردانی کرد که با دستان خالی اما با دلی آکنده از مهر و محبت در نبردی نابرابر در مقابل دشمنان این نظام ایستادگی کردند و خرمشهر را که به شهر و خون و قیام شهرت جهانی دارد از خدا بی‌خبران آزاد کرده و بر همه ما واجب است که از این عزیزان به نحو شایسته تجلیل کنیم.

رئیس ستاد کاروان ارتحال امام خمینی(ره) در ادامه سخنان خود بر لزوم اجرای مراسم در سطح شهرستان در روزهای 14 و 15 خرداد تاکید کرد و گفت: برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم‌ها هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های خدمات‌رسان و کمیته‌های زیر مجموعه باید انجام شود و تمام برنامه‌های روزهای 13، 14 و 15 خرداد را به نحو شایسته برگزار کنیم.

فرماندار عسلویه از اجرای 55 ویژه‌برنامه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و یادآور شد: این برنامه‌ها با کیفیت مطلوبی در تمام شهرها و روستاهای عسلویه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2451/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول