اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

اجرای 70 ویژه‌برنامه سالگرد ارتحال امام در مدارس دشتستان

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از اجرای 70 ویژه‌برنامه سالگرد ارتحال امام (ره) در مدارس دشتستان خبر داد.

اجرای 70 ویژه‌برنامه سالگرد ارتحال امام در مدارس دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباس‌علی اسدی در نشست ستاد هماهنگی سالروز ارتحال امام راحل اظهار داشت: سالروز رحلت امام(ره) یکی از مسائل مهم است و اهمیت دادن به آن باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی می‌شود.

وی به تبیین ابعاد گوناگون شخصیت عرفانی و سیاسی حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: از اساسی‌ترین عوامل پیروزی انقلاب و تداوم آن، عنصر رهبری است که حضرت امام(ره) توانست آن را در ایران اسلامی پایه‌ریزی کند.

اسدی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از انقلاب پیامبر(ص)، تنها انقلابی است که با همه فراز و نشیب‌ها و انحرافاتی که دشمنان ایجاد کردند، هنوز با صلابت در مسیر خود پیش می‌رود.

وی در ادامه، سالروز رحلت امام(ره) را یکی از مسائل مهم عنوان کرد و ابراز داشت: باید نسل امروز به ویژه جوانان و نوجوانان با سیره امام راحل آشنا شوند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان بیان کرد: امروز دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برای زیرسئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند که باید به مقابله با آنها بپردازیم.

اسدی افزود: باید با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در راستای خنثی کردن توطئه دشمنان و کشاندن جوانان به راه صحیح همت کنیم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از اجرای 70 ویژه‌برنامه سالگرد ارتحال امام(ره) در مدارس دشتستان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با کیفیت لازم در مدارس شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

اسدی به برنامه‌های متنوع آموزش و پرورش دشتستان از جمله اعزام بسیجیان فرهنگی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)، پیاده‌‌روی فرهنگیان بسیجی، برگزاری زیارت عاشورا، غبارروبی گلزار شهدا و نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی اشاره کرد.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول