اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان:

اجازه فعالیت به جریان‌های سیاسی در مراسم ارتحال امام را نمی‌دهیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال مراسم ارتحال و بزرگداشت امام خمینی (ره) به صورت ویژه برگزار می‌شود، گفت: اجازه فعالیت به جریان‌های سیاسی در مراسم ارتحال امام راحل را نمی‌دهیم.

اجازه فعالیت به جریان‌های سیاسی در مراسم ارتحال امام را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید حسینی ظهر امروز در جلسه مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15خرداد است، از همین رو باید مراسم‌های بزرگداشت این روز به صورت ویژه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه 15 خرداد اهمیت و جایگاه به‌سزایی در تاریخ نظام و انقلاب جمهوری اسلامی دارد، اضافه کرد: امام خمینی (ره) در زمان حیات خود تاکید بسیاری بر بزرگداشت این روز داشتند، و حتی در یکی از سخنرانی‌های خود 15 خرداد را تعطیل عمومی اعلام کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه روز ارتحال امام خمینی (ره) و روز 15 خرداد از مهم‌ترین ایام در تاریخ انقلاب به شمار می‌روند، گفت: قطعا می‌توان گفت که محبان آن بزرگوار در روز ارتحال ایشان حضوری باشکوه در مراسم‌های عزاداری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تبیین افکار بلند امام خمینی (ره) نقش مهمی در آشنایی بیشتر جوانان با اندیشه‌های امام راحل دارد، افزود: باید با اجرای برنامه‌های مختلف در تبیین این اندیشه‌ها بکوشیم.

حسینی با بیان اینکه برگزاری مراسم گرامیداشت یکی از اقدامات مطلوب در راستای آشنا شدن جامعه به ویژه نسل جوان با اندیشه‌های امام است، اضافه کرد: امید است، بتوانیم امسال نیز با همکاری دستگاه‌های اجرایی مراسم بزرگداشتی در خور شان آن بزرگوار برگزار کنیم.

وی با تاکید بر فراهم‌سازی شرایط لازم به منظور حضور باشکوه مردم در مراسم گرامیداشت امام خمینی (ره) گفت: از آنجایی‌که مراسم بزرگداشت امام راحل مقارن با زمان تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر است، تلاش می‌شود، اقدامات لازم به منظور بدون حاشیه برگزار شدن مراسم انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری این مراسم در استان فراهم شده است،‌تصریح کرد: در جریان مراسم گرامیداشت به هیچ جریان سیاسی اجازه تبلیغات انتخاباتی را طی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) نمی‌دهیم.

وی در ادامه با تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله سید عزالدین حسینی زنجانی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری باشکوه مراسم آن بزرگوار صورت گرفته است.

حسینی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت آن عالم ربانی صبح روز پنجشنبه راس ساعت 8:30 در مسجد حوض لقمان (میدان شهدا) مشهد به سمت مرقد مطهر ثامن الحجج امام رضا (ع) تشییع خواهد شد، اضافه کرد: به همین منظور از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سه روز عزای عمومی و روز پنج‌شنبه‌ نیز در استان زنجان تعطیل عمومی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول