اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی زرند خبر داد

اجرای 24 برنامه ویژه سالگرد ارتحال امام در زرند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زرند گفت: 24 برنامه علمی، فرهنگی و مذهبی توسط اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای 24 برنامه ویژه سالگرد ارتحال امام در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، محمدرضا نخعی پیش از ظهر امروز در ستاد بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این شهرستان اظهار داشت: با وجود حساسیت کنونی امسال که مصادف با حماسه سیاسی مردم در صحنه انتخابات شده است، باید برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام با قوت هرچه بهتر انجام شود.

وی گفت: به منظور پاسداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام و نزدیک شدن به انتخابات 24 خرداد لازم است با برگزاری هر چه با شکوه‌تر سالگرد ارتحال حضرت امام نسبت به شناسایی ابعاد شخصیت ایشان درسطح جامعه به ویژه نسل جوان تلاش مضاعفی انجام شود.

نخعی عنوان کرد: اجرای 24 برنامه علمی، فرهنگی و مذهبی توسط اعضای ستاد شهرستان از جمله یادواره شهدا ریحان‌شهر، اعزام زائران به مرقد مطهر، مسابقه فرهنگی از وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره)، محافل انس با قرآن، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، صبحگاه مشترک، مسابقه پیامک و وبلاگ نویسی، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس و ... از جمله این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام حسنی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در این جلسه اظهار داشت: عظمت و شکوه امام خمینی (ره) بر کسی پوشیده نیست و ما هر چه داریم از ایشان و خلف صالحش مقام عظمای ولایت است و حق بسیار بزرگی به گردن همه ما دارند که باید برای برگزاری مراسمی با شکوه با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود تلاش کنیم تا بخشی از دین خود را نسبت به انقلاب و بنیانگذار آن ادا کنیم.

همچنین محمود زارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند در این نشست گفت: نسل جوان تشنه اندیشه‌های امام راحل هستند و باید سخنرانی‌ها در این محور صورت گیرد، کتاب‌های شخصیت و خاطرات و وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) باید گسترش یابد و برنامه‌های نو و جذاب اجرا شود.

انتهای پیام/80022/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول