اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی خبر داد

اعزام بیش از هزار نفر از دشتی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

فرمانده سپاه شهرستان دشتی از اعزام کاروان زیارتی زائران این شهرستان در قالب بیش از هزار نفر از اقشار مختلف مردم به مرقد امام (ره) در سالگرد ارتحال آن حضرت خبر داد.

اعزام بیش از هزار نفر از دشتی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات سپاه امام رضا(ع) دشتی برگزار شد، اظهار داشت: سهمیه شهرستان دشتی در مقایسه با سال گذشته 500 نفر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 500 نفر از این شهرستان به مرقد حضرت امام خمینی(ره) اعزام شدند.

کاظمی اضافه کرد: این زائران شامل برادران و خواهران در اقشار مختلف و گروه‌های سنی متفاوت به ویژه نسل جوان و نوجوان است که برای نخستین‌ بار با هشت دستگاه اتوبوس و چند دستگاه مینی‌بوس و چندین ماشین‏ سبک به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.‎

‎وی یادآور شد: تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای، آشنایی نسل جوان با وصایای امام راحل و الگوگیری از فرامین ایشان از مهم‌ترین مولفه‌های اعزام کاروان به مرقد امام خمینی(ره) است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی برگزاری مراسم ویژه در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در این شهرستان سیاه‌پوش کردن فضای ادارات و میادین شهری، برپایی دسته‌های سینه زنی، پخش تراکت و بروشور از برنامه‌های سالگرد حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان دشتی است.

کاظمی به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و یادآور شد: رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادند و آزادسازی خرمشهر فتح الفتوح هشت سال دفاع مقدس بود که ابهت ایران را به جهانیان نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: در روز سوم خرداد 1361، پس از 19 ماه اشغال  بار دیگر خرمشهر توسط رزمندگان اسلام فتح شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع و پل تخریب شده این شهر به اهتزاز درآمد.

کاظمی بیان داشت: خبر آزادسازی خرمشهر به سرعت همه ملت مسلمان ایران را در جای جای کشور غرق در شادی و سرور کرد و مردم ایران اسلامی با حضور در مساجد نماز شکر بجای ‌آورند و ندای الله اکبر و خمینی رهبر سر دادند.

فرمانده سپاه دشتی با بیان اینکه برای وجب به وجب خاک جمهوری اسلامی ایران خون هزارش شهید ریخته شده است، گفت: امروز حفظ دستاوردهای انقلاب و خون شهدا و تبعیت از امام زمان خود ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای از اوجب واجبات است.

وی حضور در انتخابات را مهم دانست و افزود: دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در هراس است و وظیفه همه ماست که در پای صندوق‌های رای حضور داشته باشیم، چرا که دولت ما دولتی مردم‌مدار و با اتحاد و همبستگی و به دور از موروثی‌گری و دیکتاتوری است.

فرمانده سپاه دشتی اضافه کرد: مردم ما بار دیگر با حضور گسترده خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول