اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) در مدارس چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تشکیل ستاد بزرگداشت مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی در ادارات و مدارس استان خبر داد.

تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) در مدارس چهارمحال و بختیاری

علیرضا کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: توجه به جایگاه رفیع ولایت در جامعه و تلاش هر چه بیشتر در راستای تحکیم‌بخشیدن به این جایگاه ارزشمند و هم‌چنین توجه به تاثیرگذاری، محتوا و کیفیت برنامه‌های مربوط به گرامیداشت ارتحال امام باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی بر ضرورت توجه به تبیین اندیشه‌های امام خمینی تاکید کرد و گفت: سه عنصر مردمی بودن، در مسیر دین و اسلام بودن و ایمان حقیقی به خدا رمز پیروزی امام و قیام 15 خرداد مقدمه پیروزی انقلاب بود.

کریمیان بر ضرورت شناخت امام راحل تاکید کرد و افزود: با تبعیت از ولی فقیه و شناخت بیشتر امام راحل(ره) و آرمان‌های اسلام و انقلاب، باید در راستای تحقق اهداف اسلام و انقلاب حرکت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری شناخت اسلام، خودسازی و قیام در راستای تحقق اهداف اسلامی را مهم‌ترین ویژگی امام خمینی (ره) دانست و افزود: حرکت در راستای تحقق جامعه اسلامی، احیای اسلام ناب محمدی (ص) و تلاش در راستای تحقق حکومت اسلامی از دیگر ویژگی‌ها و امتیازات امام راحل (ره) بود.

وی بر پاسداری از ارزش‌های امام و انقلاب تاکید کرد و گفت: شناخت راه امام و اهداف ایشان، توجه به وحدت کلمه، کار و تلاش صادقانه، حضور پررنگ در عرصه‌های حساس کشور و پیروی از رهنمودهای ولی فقیه و صیانت از نظام جمهوری اسلامی از مهم‌ترین وظایف ملت ایران است.

کریمیان از تشکیل ستاد بزرگداشت مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی در ادارات و مدارس استان خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات انشای دانش آموزان در امتحانات خرداد در مجموع مدارس استان با عنوان درس‌های که از "امام خمینی و انقلاب باید آموخت" اختصاص داده شد.

وی از برگزاری مراسم ویژه سالروز بزرگداشت رحلت امام در مدارس استان خبر داد و گفت: در روزهای 14 و 15 خردادماه تمامی دانش‌آموزان و فرهنگیان در مرکز استان و شهرستان‌ها و مناطق در مراسمات عزاداری متمرکز گردهم خواهند آمد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول