اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر خبر داد

اعزام هنرمندان بسیجی استان بوشهر به مراسم سالگرد ارتحال امام

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از اعزام هنرمندان بسیجی استان بوشهر به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.

اعزام هنرمندان بسیجی استان بوشهر به مراسم سالگرد ارتحال امام

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مصطفی مردانی ظهر امروز در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور جانشین سازمان، مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان و تعدادی از مسئولان کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها برگزار شد اظهار داشت: ایران اسلامی با نام امام خمینی (ره) در جهان شناخته می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: امام خمینی(ره) پرچمدار عزت و افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان هنرمند در کنار دیگر اقشار با حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های امام و شهدا تبعیت و اطاعت‌پذیری خود را از ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای به جهانیان به‌نمایش خواهند گذاشت.

مردانی یادآور شد: امسال به مناسبت 14 خردادماه، سالروز وفات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، 40 نفر از خواهران بسیجی هنرمند از شهرستان‌های استان به مرقد مطهر حضرت امام (ره) اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: اعزام زائران هنرمند بسیجی به مرقد امام حرکتی فرهنگی مهم برای پاسداشت یکی از بزرگترین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مردانی حضور در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره)را تعظیم شعائر دینی دانست و گفت: نام امام(ره) با نام نظام و ولایت فقیه عجین شده است و فردی که در راه امام نباشد از قافله عقب است.

وی با اشاره به اینکه هر کس هر کاری برای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهد از روی عشق و به انگیزه نظام اسلامی انجام می‌دهد گفت: حضرت امام (ره) دارای شخصیتی است که همه ویژگی‌ها را در خود جمع کرده است.

مردانی تقویت تیم‌های فرهنگی کاروان‌های زائران مرقد امام(ره)تبیین اندیشه‌های ایشان از طریق صدا و سیما و... را نیز مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: هنرمندان بسیجی در قالب گروه‌های عکاس و فیلم بردار از 12 خرداد به مرقد امام اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/66001/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول