اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رامهرمز:

تحقق خواسته‌های امام از اهداف برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است

امام جمعه موقت رامهرمز گفت: تحقق خواسته‌های امام از مهمترین اهداف برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است.

تحقق خواسته‌های امام از اهداف برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است

حجت‌الاسلام کرم‌الله فاضلی پیردوستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: امروزه باید به جرات گفت که زنده نگه داشتن یاد، خاطره، افکار و منویات امام (ره) در راس مسائل سیاسی کشور است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در سایه مشی و افکار حضرت امام (ره) پرتویی از عاشورای حسینی به حساب می‌آید.

امام جمعه موقت رامهرمز تصریح کرد: هر ساله در مراسم بزرگداشت رحلت آن بزرگ سفر کرده و 15 خرداد که آغازگر تحرکات انقلابی ملت ما به رهبری حضرت امام (ره) علیه حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی بود انقلاب اسلامی جان تازه‌ای می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی توانسته است در قله عظمت و اقتدار قرار گیرد به دلیل رهبری مدبرانه بنیان‌گذار کبیر و در تداوم آن رهبر معظم انقلاب است که دشمنان این نظام و انقلاب را به نقطه استیصال کشانده است.

فاضلی پیردوستی نسبت به برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد و ادامه داد: همه وظیفه داریم در تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه امام و آشنایی نسل جوان با وصایای آن حضرت برنامه‌های متنوعی را در سالگرد عروج ملکوتی آن پیر مراد انجام دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد روزی فرا برسد که تمام اهداف حضرت امام (ره) در این نظام محقق شود و مقدمات ظهور حضرت ولیعصر (عج) را فراهم کنیم.

فاضلی پیردوستی در پایان از مردم شهرستان رامهرمز خواست تا در مراسم‌ها و ویژه برنامه‌هایی که به مناسبت چهاردهم و پانزدهم خردادماه در این شهرستان برپا می‌شود حضوری فعال به‌عمل آورند.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول