اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شادگان خبر داد

آمادگی شهرداری شادگان برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام

شهردار شادگان از آمادگی شهرداری برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در قالب اختصاص وسیله نقلیه برای تردد شهروندان و نصب بنر و پلاکارد خبر داد.

آمادگی شهرداری شادگان برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، توفیق آلبوناصر در جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) که در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزاری بیست و چهارمین سالگرد مراسم ارتحال امام و شناساندن شخصیت سیره عملی و اندیشه ایشان به نسل جوان انقلاب اظهار کرد: اندیشه بلند امام راحل در قلب اروپا، آسیا و حتی آمریکا رسوخ پیدا کرده و انقلاب امام به معنای واقعی صادر شده است.

وی افزود: امروز همه جوانان و دلدادگان سعی می‌کنند مرام و اندیشه امام را فراروی خود قرار دهند.

شهردار شادگان در ادامه، نسبت به برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: همه وظیفه داریم در تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه امام و آشنایی نسل جوان با وصایای آن حضرت برنامه‌های متنوعی را در سالگرد عروج ملکوتی آن پیر مراد انجام دهیم.

وی ادامه داد: شهرداری در این خصوص آمادگی خود را اعلام می‌دارد و برای تعامل و همکاری با سایر ادارات شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

آلبوناصر تصریح کرد: نصب پلاکارد و بنر، اختصاص خودرو برای تردد شهروندان در روز مراسم و دیگر خدمات تدارک با توجه به امکانات شهرداری از جمله اقدامات ما برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل در شهرستان است.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول