اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار دشتستان خبر داد

برگزاری 200 برنامه ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی در دشتستان

معاون سیاسی فرماندار دشتستان از برگزاری 200 ویژه‌برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 200 برنامه ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم مهتدی در نشست شورای اداری دشتستان اظهار داشت: تامین امنیت در جامعه امری بسیار مهم و لازم است که مسئولان دشتستان در این مسیر اهتمام جدی دارند.

وی افزود: برخورد قاطعانه با افراد شرور در دستور کار مسئولان در این شهرستان قرار دارد و در چند ماه اخیر شاهد بهبود شاخص‌های امنیتی در شهرستان هستیم که امیدواریم این روند تداوم یابد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: برگزاری مطلوب انتخابات خردادماه از مهم‌ترین مسایل است و در سطح شهرستان دشتستان از تمام امکانات و توانمندی‌ها برای برگزاری باشکوه انتخابات و خلق حماسه بی‌نظیر بهره می‌بریم.

مهتدی تصریح کرد: در تمام بخش‌ها و شهرهای دشتستان نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی برای برگزارکنندگان از آمادگی لازم برای برپایی انتخابات برخوردار هستیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی بیان کرد: جلسات متعددی برای برگزاری باکیفیت مراسمات ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی در این شهرستان برگزار شده است.

معاون سیاسی فرماندار دشتستان از برگزاری 200 ویژه‌برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: در شب سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نیز حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در مسجد جامع و مصلای برازجان به ایراد سخن می‌پردازد.

مهتدی اضافه کرد: از تمام مدیران و مسئولان دستگاه‌ها انتظار داریم در برگزاری مراسمات سالگرد ارتحال امام راحل همکاری و همراهی کنند.

معاون عمرانی فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی برازجان بودیم که راه‌اندازی آن نشان دهنده توجه دولت به مردم است.

کوروش دهقان افزود: همه باید در رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و نباید کم‌کاری و اهمالی در خدمات‌رسانی داشته باشیم.

انتهای پیام/2452/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول