اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مالی و اداری استانداری اصفهان خبر داد

بخش خصوصی آماده برگزاری برنامه‎های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مدیرکل مالی و اداری استانداری اصفهان و مسئول کمیته پشتیبانی گفت: حضور بخش خصوصی و غیردولتی در برگزاری برنامه‎های بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در اصفهان بسیار چشمگیر بود.

بخش خصوصی آماده برگزاری برنامه‎های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید کوهی در نشست تبیین ویژه برنامه‎های بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در اصفهان اظهار کرد: کمیته پشتیبانی وظیفه بررسی و تأمین نیاز زائران را در 14 و 15 خردادماه و ویژه برنامه‎های بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و پنجاهمین سالگرد قیام 15 خردادماه را بر عهده دارد.

وی افزود: ایجاد تمهیدات لازم برای سفر امن زائران و جبران خسارت‎های احتمالی زوار که توسط ستاد برگزار کننده تصویب شده است بر عهده کمیته پشتیبانی است.

مدیرکل مالی واداری استانداری اصفهان و مسئول کمیته پشتیبانی گفت: با وجود مشکلاتی که وجود داشت دستگاه‎های مختلف با آمادگی لازم و میل و رغبت فراوان برای این مراسم حضور دارند.

وی با بیان اینکه حضور بخش خصوصی و غیر دولتی در برگزاری برنامه‎های این ایام بسیار چشمگیر بود، گفت: کمک‎های مختلفی از بخش غیر دولتی و مردمی جمع‎آوری شده است که مهم‌ترین آن در بخش حمل و نقل هزینه می‎شود که فراهم آوردن یک هزار دستگاه اتوبوس از جمله این هزینه‎ها است.

کوهی ادامه داد: سایر نیازهای زوار در حال شناسایی است که پس از بررسی انجام می‎شود و با تأمین هزینه‎های آن توسط کمیته پشتیبانی در اختیار زوار قرار می‎گیرد.

وی در ادامه گفت: تمام اقدامات لازم برای اعزام به موقع زوار و برگزاری برنامه‌های مختلف در اصفهان در ایام رحلت امام(ره) انجام شده است.

انتهای پیام/63019/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول