اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

هزینه‌کرد 2 میلیارد تومانی ساختمان کمیته امداد خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه ساختمان اداره کل کمیته امداد استان 3 هزار و 950 متر مربع زیربنا دارد، گفت: اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 16 میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

هزینه‌کرد 2 میلیارد تومانی ساختمان کمیته امداد خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد رضوی صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت 7 هزار و 500 متر مربع و 3 هزار و 950 متر مربع زیربنا به مدت 39 ماه ساخته شده است.

این مسئول ادامه داد: اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 16 میلیون تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اضافه کرد: فاز نخست این ساختمان با همکاری شرکت ره توس و فاز دوم این ساختمان با همکاری شرکت شادی‌سازی ساخته شده است.

رضوی خاطر نشان کرد: یک سوم مددجویان امداد در خراسان جنوبی برنامه آموزش خانواده را فراگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه یک سوم مددجویان کمیته امداد آموزش‌های خانواده را فرا گرفته‌اند، تصریح کرد: یعنی مربیان کمیته امداد امام خمینی، در 10 هزار خانه حضور پیدا کرده و مسائل اعتقادی، بهداشتی را آموزش داده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی ابراز داشت: با آموزش‌ مددجویان بین 10 تا 45 سال در کمیته امداد خراسان جنوبی بی‌سوادی محو شده است.

رضوی متذکر شد: در بخش‌های مختلف مانند آموزش‌های پیش از ازدواج برای نوعروسان، خدمات مشاوره و آموزش راهنمایی سبب شده که نرخ طلاق به زیر یک‌ درصد برسد.

وی یادآور شد: تشویق خانواده‌ها به خود اشتغالی و دریافت وام، تشویق به فراگرفتن آموزش‌های خانواده، احکام  و بهداشت مورد توجه مددجویان قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح فلاح در خانواده‌های مددجویان، گفت: در این طرح در خانواده‌های مددجویان جلسات روضه برگزار می‌شود تا روابط اجتماعی آنها تقویت شود.

رضوی با بیان اینکه کمیته امداد خراسان جنوبی در سال گذشته رتبه نخست کشوری را در بخش اشتغال کسب کرده، افزود: در سال 90 و 91 کمیته امداد امام خمینی در بحث خوداشتغالی و مشاغل خانگی رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: اجرای طرح سامان‌دهی و توسعه اشتغال بین روستاها و شهرهای بیش از 20 هزار نفر است که بیش از 5 هزار نفر وام تعلق می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی رتبه نخست کشوری را در تولید فرش دستباف کسب کرده، متذکر شد: سالانه 8 هزار متر مربع فرش تولید که هر متری بیش از یک‌میلیون تومان به فروش می‌رسد و هر ماه حدود 750 هزار تومان هم بافنده سود می‌کند.

انتهای پیام/69013/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول