اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فارسان خبر داد

کمک 2.3 میلیارد ریالی حامیان به ایتام فارسان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فارسان گفت: حامیان خیر این شهرستان 2 میلیارد و 300 میلیون ریال به ایتام تحت پوشش این نهاد کمک کردند.

کمک 2.3 میلیارد ریالی حامیان به ایتام فارسان

محمدرضا فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: 50 فقره کمک هزینه ازدواج در قالب 2 میلیون ریال به پسران در شرف ازدواج در این شهرستان اهدا شد.

وی از کمک 2 میلیارد ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: حامیان خیر این شهرستان 2 میلیارد و 300 میلیون ریال به ایتام کمک کردند.

فتحی خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته یک میلیارد ریال به نیازمندان زیر پوشش این نهاد پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فارسان افزود: این کمک‌ها برای رفع مشکلات درمانی، هزینه‌های تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان زیر پوشش، تأمین معیشت خانواده‎ها، هزینه‌های ازدواج، تعمیرات مسکن پرداخت شده است.

وی آموزش و مشاوره بانوان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد و گفت: با برگزاری یک دوره آموزشی و مشاوره زنان زیر پوشش کمیته امداد بیش از 200 نفر از زنان با راهکارهای رفع مشکلات فرهنگی، اعتقادی، روحی و روانی خانواده‌های تحت حمایت آشنا شدند.

فتحی همچنین از پرداخت 400 میلیون ریال کمک هزینه درمان به نیازمندان فارسان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از 400 میلیون ریال کمک هزینه درمان به بیماران نیازمند در این شهرستان اعطا شد.

انتهای پیام/68001/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول