اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی چایپاره خبر داد

اشتغال‌زایی 340 نفر توسط کمیته امداد امام خمینی چایپاره

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چایپاره گفت: کمیته امداد امام خمینی شهرستان چایپاره امسال برای 340 نفر امکان اشتغال‌زایی فراهم خواهد کرد.

اشتغال‌زایی 340 نفر توسط کمیته امداد امام خمینی چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره رحیم محمدزاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اداره در راستای توانمند‌سازی و ایجاد اشتغال مستقیم برای افراد تحت تکفل خود در سال 1391 برای 380 نفر تسهیلات کم بهره 50 تا 100 میلیون ریالی اشتغال‌زایی اعطا کرد.

وی افزود: این میزان 40 مورد یعنی حدود 20 درصد بیشتر از سهمیه استانی در نظر گرفته شده بود.

محمدزاده میزان تسهیلات پرداختی در سال گذشته را نیز 27 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با این تسهیلات برای 380 نفر اشتغال‌زایی مستقیم و برای بیش از یک هزار نفر اشتغال‌زایی غیر مستقیم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز برای 340 نفر تسهیلات کم بهره 4 درصدی اشتغال‌زایی پرداخت خواهد شد، میزان این تسهیلات را برای هر نفر 100 میلیون ریال عنوان کرد که در زمینه‌های مختلف صنعتی ـ خدماتی ـ دامی و کشاورزی هزینه خواهد شد.                                           

محمدزاده همچنین با بیان اینکه اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی برای روستائیان نیز به این اداره واگذار شده است گفت: در این زمینه تا کنون در شهرستان چایپاره با همکاری دهیاران بیش از 750 تقاضای اشتغال‌زایی از طرف جوانان بیکار روستایی دریافت شده است که پس از بررسی تقاضاها به جوانان بیکار روستاهای شهرستان نیز تسهیلات کم بهره اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/61001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول