اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین:

حضور گسترده مردم در انتخابات نقش بسزایی در شکوفایی اقتصادی دارد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: حضور با شکوه مردم در انتخابات، نقش بسزایی را در شکوفایی اقتصادی دارد.

حضور گسترده مردم در انتخابات نقش بسزایی در شکوفایی اقتصادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، هدایت صفری با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: مظهر حماسه سیاسی در روز انتخابات تجلی می‌یابد و بنابر این ضروری است تدابیری اندیشیده شود تا خود و دیگران را به حضور گسترده و شرکت آگاهانه در انتخابات تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه حضور با شکوه مردم در انتخابات، نقش عمده و بسزایی را در شکوفایی اقتصادی نیز خواهد داشت، تصریح کرد: ما به عنوان کارگزاران نظام وظیفه داریم با اشتیاق و مجاهدانه کار کردن خدمات بهتری را به جامعه هدف ارائه دهیم تا بتوانیم میزان رضایتمندی و زمینه حضور با شکوه و گسترده آنان را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین به حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: برای تعادل در رشد و شکوفایی اقتصادی نیازمند تلاش و تکاپوی بیشتری در تمام عرصه‌ها و مقاطع هستیم تا بتوانیم با وقت‌گذاری بیشتر در رونق اقتصادی نقش‌آفرینی و مزیت رقابتی خود را بالا ببریم.

وی ادامه داد: امروز باید شاخص‌های رقابتی کمیته امداد را شناسایی کرد و در بخش‌های مختلف آن را توسعه و گسترش داد از این رو ضروریست مؤلفه‌ها و رویکردهای کمیته امداد را جدی و با برنامه‌ریزی منسجم در راستای آن حرکت کرد تا بتوان مزیت رقابتی را حفظ و مدت عمر سازمان را طولانی و پر ثمر کرد.

صفری اذعان داشت: امروز امدادگران باید تعریف جامعی از فقر را داشته باشند و با مطالعه علمی در راستای بر طرف کردن آن تلاش کنند.

وی اذعان داشت: امروز کمیته امداد با بهره‌مندی از تجارب سه دهه فعالیت در زمینه مشاغل خانگی و زود بازده کارنامه ممتاز و درخشانی را به دست آورده و نیاز است این رویه را گسترش داد تا افراد بیشتری به کار و تلاش تشویق شوند.

صفری ادامه داد: بخش طارم سفلی از بسترهای بسیار ارزشمند و بالایی در زمینه توسعه مشارکت‌های مردمی می‌تواند برخوردار باشد و بنابر این درخواست داریم امدادگران کوشا این بسترها را شناسایی و با رویکردهای علمی جدید آحاد مردم و خیران را به فیض خدمت به نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول