اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد

معافیت 746 نفر از فرزندان ذکور خانواده‌های مددجوی خراسان شمالی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از معافیت 746 نفر از فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، از خدمت سربازی خبر داد.

معافیت 746 نفر از فرزندان ذکور خانواده‌های مددجوی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، حسن نعمتی اظهار کرد: با توجه به بخشنامه‌ی ستاد کل نیروهای مسلح، مبنی بر معافیت سربازی یکی از فرزندان خانواده‌های زیر پوشش کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره)، این تعداد مشمولان که شرایط لازم برای معافیت را داشتند، از خدمت سربازی معاف شده‌اند.

وی تاکید کرد: فرزندان مددجوی فاقد پدر (‌فوت سرپرست و طلاق) دارای شرایط می‌توانند از خدمت سربازی معاف شوند‌.

نعمتی تصریح کرد: همچنین در طول سال گذشته، برای تعداد 373 نفر از سربازان تحت حمایت نیز، گواهی برای انتقال محل خدمت سربازی صادر شده است، تا آنان با حضور بیشتر در کنار خانواده‌شان، بتوانند کمک کار آن‌ها باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اظهار کرد: در سال گذشته 186 سرباز مشمول کاهش تعرفه‌های سربازی شدند.

وی در خصوص اهداف اجرای این طرح گفت: طرح معافیت از خدمت سربازی، با هدف مستحکم کردن بنیان خانواده‌ها و ارائه تسهیلات اشتغال برای کمک به ایجاد شغل و خودکفایی خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

نعمتی خاطرنشان کرد: در سال 90 نیز 101 سرباز از معافیت و 320 نفر از کاهش تعرفه بهره‌مند شدند و همچنین 509 نفر از افراد برای خدمت سربازی به محل سکونت خود انتقال و 83 نفر نیز از اضافه خدمت بخشوده شدند.

انتهای پیام/63001/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول